Siemens S55, telefonkode låst
Fra : Poul Erik

Dato : 16-09-04 20:00

Min S55 skriver at den er "telefonkode låst". Hvordan får jeg låsen ophævet?

Mvh. - Poul Erik

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 16-09-04 20:11

Find en unlocker der kan hjækpe dig http://dkunlock.dk

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 17-09-04 07:58

Hej
"Poul Erik" <pea1@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Min S55 skriver at den er "telefonkode låst". Hvordan får jeg låsen
ophævet?

Ring til siemens hotline, de plejer at kunne hjælpe med det. tlf:35258600

Morten

Fra : Poul Erik

Dato : 17-09-04 16:38

Hej

De har idag svaret på en forespørgsel jeg indtastede på supportsiden for
nogle dage siden. De vil gerne hjælpe mig. Jeg var lidt for utålmodig.

Mvh. - Poul Erik

"Morten Lynnerup" <morten.lynnerupFJERNlige@DETTEmail1.stofanet.dk> wrote in
message news:414a8aed$0$25973$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...