Datakabel?
Fra : Dragon

Dato : 12-05-01 17:40

Hejsa,

jeg har en Nokia 3210 v4,41, hvor jeg gerne vil kopiere en telefonbog fra et
sim-kort til et andet. Jeg har fundet et diagram til et FBUS kabel, men hvor
får man fat i det stik, der skal sættes i fonen og hvad koster det ca.? Jeg
har overvejet at bruge et 6-polet IDC-stik (dem man sætter jumpere på i en
comp.), men hvor lang tid tager det at kopiere en telefonbog? Skal der være
adgang til displayet mens man kopierer den?

Jeg har også læst, at MBUS kabler bruges til "visse reparationer". Hvad vil
det lige sige - bortset fra unlocking. Skal man bruge et MBUS eller et FBUS
kabel til fx at opgradere softwaren med eller installere en vibrator?

--
Dragon

PS: Jeg har en eeprom brænder til 24c16 mv. hvis det hjælper noget mht.
opgraderingen af softwaren.

Fra : Devoted

Dato : 13-05-01 01:48

Hej.
Du kan ikke selv opgradere softwaren i en 3210ér.
Jeg kan sælge dig et kabel (F/M bus) til at bruge til LOGOMANAGER, samt
programmet
lagt på en cd sammen med NK PROFILE der kan bruges til at aktivere
vibratoren i den.. for 129.- plus porto.
Jeg kan også sælge dig en vibrator samt T6 skruetrækker samt vejledning for
kun 99.- plus porto. Det er ca. halv pris af hvad andre kan tilbyde.

Mvh...Søren

Fra : Dragon

Dato : 13-05-01 13:19

"Devoted" <devoted@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Du kan ikke selv opgradere softwaren i en 3210ér.
> Jeg kan sælge dig et kabel (F/M bus) til at bruge til LOGOMANAGER, samt

Mange tak for tilbuddet Søren, men jeg har alle de andre ting til at bygge
FBUS kablet i forvejen så jeg mangler bare selve stikket.
Jeg er meget interesseret i sådan en vibrator, men jeg skal lige have fikset
antenneproblemet på min telefon først.

--
Dragon

Fra : Møgelmose

Dato : 15-05-01 08:08

> [...]
>Jeg kan også sælge dig en vibrator samt T6 skruetrækker samt vejledning for
>kun 99.- plus porto. Det er ca. halv pris af hvad andre kan tilbyde.

Havde du ikke også Erricson kabler med program? hvor meget skal du have for
dem og hvor meget er portoen ca.???

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm