Stavekontrol i Word
Fra : Nyhedsgruppens@

Dato : 12-12-00 17:44

Hvor kan jeg finde stave- og gramatikkontrol til andre sprog end dansk?

Kan jeg downloade dem, eller hvor kan de købes?

Fra : ASKF

Dato : 12-12-00 22:21

"Nyhedsgruppens@" <nyhedsgruppens@get2net.dk> wrote in message
> Hvor kan jeg finde stave- og gramatikkontrol til andre sprog end dansk?

Du kan finde nogle på installations cden.

> Kan jeg downloade dem, eller hvor kan de købes?

Du kan d/l nogle her (dansk, tysk, fransk, spansk):
http://snoozer.virtualave.net

Du bør dog købe Proofing Tool cden, hvis du vil have fuld integration i alle
Office programmerne:
http://www.microsoft.com/Office/multilingual/proofing.htm

Allan Stig Kiilerich Frederiksen (AKA Snoozer)