nyt bundkort
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 16-09-04 15:42

Hej jeg står og skal ha nyt bundkort da jeg har fået en ny cpu nemlig en,
amd athlon barton xp3000+(2167/333MHz) men har ikke så meget forstand på
det, så håber der er nogen der kan hjælpe mig lidt.

Lige nu har jeg et bundkort der hedder soltek SL-75DRV5, og jeg skulle gerne
kunne bruge alle de gamle stumper på det nye bundkort bla, rem og også
gerne en 200 gb ata-100-40-pin idc-7200 rpm harddisk.
Hvad skal jeg vælge, det skulle gerne være billigt og godt.

Håber der kommer nogle gode ider.

Hilsen ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-09-04 16:00

Ole Jakobsen wrote:

> Håber der kommer nogle gode ider.

Det kunne da være at min tråd om Athlon bundkort kastede noget positivt
af sig...

Jesper G. Poulsen

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 16-09-04 17:07

Hej og tak
Jeg har kigget lidt på det, og er faldet over disse to,er det noget der kan
anbefales og hvilket ville i vælge??

Hilsen ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-09-04 18:35

Ole Jakobsen wrote:

> Jeg har kigget lidt på det, og er faldet over disse to,er det noget
> der kan anbefales og hvilket ville i vælge??

Jeg har selv alvorligt kig på dette, da det ikke har SATA (jeg har ikke
SATA-diske og får det ikke i Athlon XP's levetid).

Gigabyte er vist heller ikke så dårligt mærke indenfor bundkort.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 16-09-04 20:20

Kan det køre med en 200gb harddisk??