Linieskift i SMS
Fra : Basil

Dato : 16-09-04 15:05

Kan man lave et linieskift på en Nokia telefon, når man skriver SMS ?
Kai

Fra : GiWeo

Dato : 16-09-04 15:25

Hejsa

>Kan man lave et linieskift på en Nokia telefon, når man skriver SMS ?
>Kai

Prøv at holde * nede og se om der dukker et ikon op med en tegning der
ligner den på din "return" tast på tastaturet !

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Basil

Dato : 16-09-04 16:18

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Prøv at holde * nede og se om der dukker et ikon op med en tegning der
> ligner den på din "return" tast på tastaturet !

Takker
Kai

Fra : Basil

Dato : 16-09-04 16:30

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Prøv at holde * nede og se om der dukker et ikon op med en tegning der
> ligner den på din "return" tast på tastaturet !

Det virker på min 6230, men hvad gør man på en 5100 ?

Fra : Allan Hansen

Dato : 16-09-04 18:16

> Det virker på min 6230, men hvad gør man på en 5100 ?

Det samme..........

Fra : Jesper G.

Dato : 16-09-04 20:36

også 3100

Fra : Sybil

Dato : 16-09-04 22:40

> Det samme..........

Nope, der er ikke noget tegn der bare kunne mindre om "return".
Kai

Fra : Rander

Dato : 17-09-04 00:33

Thu, 16 Sep 2004 16:24:47 +0200 brugte GiWeo 14 linier på at fortælle dette
til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Prøv at holde * nede og se om der dukker et ikon op med en tegning der
>ligner den på din "return" tast på tastaturet !

Sådan mente jeg også at det var, og jeg har engang fundet den - men nu kan
jeg ikke mere på min 6610. Hvis jeg ikke tager helt fejl forsvandt den ved
en software-opdatering fra 4.13 til 4.74!?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Man må respektere sit medmenneskes religion, men kun ligesom vi respekterer
hans teori om, at hans kone er smuk og at hans børn er kvikke. (H.L. Mencken)

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 17-09-04 09:25

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> wrote in message
> Sådan mente jeg også at det var, og jeg har engang fundet den - men nu kan
> jeg ikke mere på min 6610. Hvis jeg ikke tager helt fejl forsvandt den ved
> en software-opdatering fra 4.13 til 4.74!?

Mener at jeg havde v. 4.74 på min... og der var linieskift der stadig... Men
jeg mener at på min 6610 kunne man kun finde linieskift, hvis lige inden
havde lavet et punktum.....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Rander

Dato : 17-09-04 18:18

Fri, 17 Sep 2004 10:24:34 +0200 brugte Daniel Alstrup 17 linier på at
> [...]

>jeg mener at på min 6610 kunne man kun finde linieskift, hvis lige inden

Heh - en lille lyntest siger at du har ret!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Stormen rev taget af huset, vand pjaskede ned og
ødelagde en lampeskærm. (Skadesanmeldelse)