Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste billede?
Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 16-09-04 15:02

Hej,

Når nu de fleste af brugerne på dette forum er så hurtige ude med at give
kritik, kunne jeg godt tænke mig at se hvad der i jeres øjne er gode
billeder. Giv derfor venligst et link til et billede som du mener er tæt på
perfekt.

Ser frem til at se jeres "ideal" billede.

På forhånd tak
Thomas

Fra : Fotonissen

Dato : 16-09-04 17:45

Det her fx.:
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1120685

men originalbilledet mangler, måske en har en link.

Fotonissen.

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 16-09-04 19:45

> Det her fx.:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1120685
>

> men originalbilledet mangler, måske en har en link.
>

> Fotonissen.

Øv. Gad ellers godt have set originalen.

/Thomas

Fra : Fotonissen

Dato : 16-09-04 21:12

"thomas schreiber (8200)" <NOSPAMg4@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Øv. Gad ellers godt have set originalen.

Yes, jeg så det i vinters var det lagt herud, kanon billede,
Jeg kan ikke huske hvad han hed, men han er godt nok dansker,
men måske en venlig sjæl ved noget om mere om det

Fotonissen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 17-09-04 00:52

"Fotonissen" <Fotonissen@askepot.dk> skrev i en meddelelse news:4149f3a3$0$202$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> Jeg kan ikke huske hvad han hed, men han er godt nok dansker,
> men måske en venlig sjæl ved noget om mere om det

Det er da -max- Københavnsk fotograf af guds nåde.
Han huserer da herinde på daglig basis.
Max er mest kendt for sine ultraflotte fuglebilleder.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Henning

Dato : 16-09-04 21:08

"Fotonissen" <Fotonissen@askepot.dk> skrev i en meddelelse
> Det her fx.:
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1120685

Et frimærke ?

Fra : outzen

Dato : 16-09-04 19:50

> [...]

> perfekt.
>
> Ser frem til at se jeres "ideal" billede.
http://hjem.get2net.dk/lomografi/engelskversion/fotografi/natlomo.html
f.eks
jesper

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 16-09-04 20:16

> http://hjem.get2net.dk/lomografi/engelskversion/fotografi/natlomo.html
> f.eks
> jesper

Ok.... ? Og det er perfekt fordi? Bare nysgerrig efter hvad du ser i det
billed, som jeg tydeligvis ikke gør :o/

Heldigvis er smag jo forskellig

/Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-09-04 22:07

"thomas schreiber (8200)"

> Ok.... ? Og det er perfekt fordi? Bare nysgerrig efter hvad du ser i det
> billed, som jeg tydeligvis ikke gør :o/
>
> Heldigvis er smag jo forskellig
>
> /Thomas

Er du ikke lidt nedladende - når nu folk er så flinke at
lege med syns jeg det er et underligt udsagn - Smag er
forskellig, so what...
Det lille billede så mange henviser til er mit - 1mb version
kan ses her.. http://www.amarzone.dk/dreng.htm -max-

Fra : Fotonissen

Dato : 16-09-04 22:21

> Det lille billede så mange henviser til er mit - 1mb version
> kan ses her.. http://www.amarzone.dk/dreng.htm -max-

DER VAR DET JO

Mange tak -max-.

Fotonissen.

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 17-09-04 07:39

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> forskellig, so what...
> Det lille billede så mange henviser til er mit - 1mb version

Det var nu ikke min mening at nedgøre nogen. Det beklager jeg

I øvrigt super flot billede med drengen! Hvad er specs på kamera? Der er en
del støj i billedet i fuld opløsning - det er en skam.

/Thomas

Fra : NB

Dato : 17-09-04 07:52

> Er du ikke lidt nedladende - når nu folk er så flinke at
> lege med syns jeg det er et underligt udsagn - Smag er
> forskellig, so what...

Jeg slutter mig til Thomas´ undren - for et foto kan man jo næsten ikke
kalde det - og hvad skulle lige idéen være med at gentage det dårlige
resultat - bliver det bedre / mere velbegrundet af det ?

Men selvfølgelig er der jo en idé i at spare objektivet væk i forbindelse
med køb af DSLR - så bliver resultaterne vel som dette ?

ab

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 17-09-04 12:36

> Men selvfølgelig er der jo en idé i at spare objektivet væk i forbindelse
> med køb af DSLR - så bliver resultaterne vel som dette ?
>
> ab

/Thomas