Kbh. V: Problemer med Sonofon/CBB i dag...
Fra : Chris G.

Dato : 16-09-04 12:16

Hey alle - er der andre som ha oplevet problemer med CBB eller Sonofon i
går/i dag på Vesterbro? CBBs kundeservice siger at de har fået et par
lignende henvendelser i dag....Min tlf. virker fint med andre SIM-kort, og
jeg kan sagtens modtage opkald/SMS med mit CBB kort, jeg kan bare ikke få
sendt noget som helst af sted. Weird :-/

--
Mvh.
Chris

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 16-09-04 21:58

Hej

"Chris G." <bloodygreycat@hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg kan sagtens modtage opkald/SMS med mit CBB kort, jeg kan bare ikke få
>sendt noget som helst af sted. Weird :-/

Jeg har et par gange idag fået beskeden: "Netfejl" på Sonofons net
(Tele2mobilonline).

Iøvrigt er Sonofon vist forfulgt at uheld for tiden, de har også en
masse problemer med deres bredbånd.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Chris G.

Dato : 18-09-04 13:07

Ole Rasmussen wrote:
> Jeg har et par gange idag fået beskeden: "Netfejl" på Sonofons net
> (Tele2mobilonline).
>
> Iøvrigt er Sonofon vist forfulgt at uheld for tiden, de har også en
> masse problemer med deres bredbånd.

Hmm. Selvom både CBB og Sonofon påstod at der var ingen net-problemer i går
på Vesterbro, gik problemet væk af sig selv ved 15-tiden i går

--
Mvh.
Chris