Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Plastik-dut til Canon EX550
Fra : Kenneth

Dato : 16-09-04 11:29

Hej

Hvad er det platisk-dutten hedder, man kan sætte på en EX550. Og hvor kan
man købe den? (Danmark el. udlandet)

--
Kenneth

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-09-04 11:32

Kenneth wrote:
> Hvad er det platisk-dutten hedder, man kan sætte på en EX550. Og hvor kan
> man købe den? (Danmark el. udlandet)

Du mener en bouncer?

http://www.cav.dk/sw2753.asp fx.. hvis du finder den billigere i DK
så må du godt skrive her

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Jesper HVL

Dato : 16-09-04 11:52

Kenneth wrote:
> Hej
>
> Hvad er det platisk-dutten hedder, man kan sætte på en EX550. Og hvor kan
> [...]

Du kan bestille den på nettet fra producenten:

http://www.stofen.com/

Pris $20 + $7 for forsendelse til DK. Så kommer den ind af din poskasse
efter ca. 5 dage, Can it _be_ any easier? Men det er lidt dyrt for et
stykke plastik...

mvh, Jesper

Fra : Kenneth

Dato : 16-09-04 11:55

> [...]
>
> Pris $20 + $7 for forsendelse til DK. Så kommer den ind af din poskasse
> efter ca. 5 dage, Can it _be_ any easier? Men det er lidt dyrt for et

Ja, dyrt, men nødvendigt.

Jeg takker

Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 16-09-04 11:58

> Pris $20 + $7 for forsendelse til DK. Så kommer den ind af din poskasse
> efter ca. 5 dage, Can it _be_ any easier? Men det er lidt dyrt for et
> stykke plastik...

Hvilken een bør man købe? Til all-round brug.

Kenneth

Fra : John Poulsen

Dato : 16-09-04 13:55

"Kenneth" <hondast1100_SLET_@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken een bør man købe? Til all-round brug.

Omni-Bounce OM-EZ er den jeg anbefaler :).

Mvh.

John Poulsen

Fra : Pierre

Dato : 16-09-04 15:03