Leveringstid NE2?
Fra : Flemming Petersen

Dato : 12-05-01 16:53

HEj,

Jeg har lige bestilt en NetExpress 2.

Den venlige mand hos TDC sagde at der ville går ca 14 dage, så ville
jeg modtage en ordre berkæftigelse

Nogle der har nyelige erfaringer med leveringstiderne, og forløbet hos
TDC med NE2?

Tak

Flemming

Fra : Thomas

Dato : 12-05-01 17:43

Hej

Jeg så på TDC´s hjemmeside at jeg kunne få adsl 1/6, så
jeg ringede og bestilte NetExprees 2 Torsdag 19-04....Fik at vide
at der kunne være på til 2 måneders ventetid,det var der jo ikke noget at
gøre ved.
Men så om Fredagen 21/04 kom orderbekæftigelsen og jeg får besøg
den 21-06 om morgenen af en tekniker, det er da hurtigt ikk....

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 12-05-01 19:36

Jeg har bestilt: 31/3-01, og TDC manden var her 10/3-01. Jeg bor i Glostrup.

Med Venlig Hilsen

Martin

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 12-05-01 19:39

Jeg har bestilt: 31/3-01, og TDC manden var her 10/3-01. Jeg bor i
Glostrup.

Minus 3 uger er nok lige hurtig nok. han kom 10/5-01

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-05-01 14:46

"Martin Jørgensen" <oz7abb@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Minus 3 uger er nok lige hurtig nok.

Ikke når det gælder ip og lign livsvigtige ting såsom cola

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 13-05-01 00:14

On Sat, 12 May 2001 17:53:26 +0200, Flemming Petersen <flems@flems.com>
wrote:

>Nogle der har nyelige erfaringer med leveringstiderne, og forløbet hos
>TDC med NE2?

Hvis vi ser bort fra de par gange TD slettede min ordre uden grund, så
vil det fra den bestilling der ikke blev slettet og til den dato jeg har
fået oplyst (8 juni) være gået ca. 2 måneder.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Sune

Dato : 13-05-01 01:06

On Sun, 13 May 2001 01:14:16 +0200, Stefan Bruhn <news001@3x7.dk>
wrote:

>Hvis vi ser bort fra de par gange TD slettede min ordre uden grund, så
>vil det fra den bestilling der ikke blev slettet og til den dato jeg har
>fået oplyst (8 juni) være gået ca. 2 måneder.

Hvis man ser bort fra at jeg er NE1 kunde, er der snart gået 3 måneder
siden jeg bestilte en opgradering til NE2. Jeg har ikke hørt et kvæk
fra TDC.

'Undskyldningen' er at deres system ikke kan håndtere NE1 -> NE2.
Amatører!

Mvh
Sune

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 13-05-01 12:34

On Sun, 13 May 2001 02:06:20 +0200, Sune <sune@sletmig.innocent.com>
wrote:

>'Undskyldningen' er at deres system ikke kan håndtere NE1 -> NE2.
>Amatører!

Kunne ikke være mere enig.
Der er flere af mine venner der har bestilt et pænt stykke tid efter
mig, og de HAR fået det installeret.
Det er alt for skod, og nu fra tirsdag har jeg kun 8 timer om dagen at
gøre godt til, indtil TD får installeret det skidt.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : izy

Dato : 13-05-01 02:21

"Flemming Petersen" <flems@flems.com> wrote in message

> Nogle der har nyelige erfaringer med leveringstiderne, og forløbet hos
> TDC med NE2?

Jeg bestilte d. 29 / 4 og teknikeren kommer her d. 22 / 5

Jeg har fået min ordrebekræftelse på det.
Så det er jeg da tilfreds med ;)

--
izy
izy@city.dk

Fra : Morten Sørensen

Dato : 13-05-01 10:18

Flemming Petersen <flems@flems.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81nqftop684t04f33s0bf5iv5u3j6ammpp@4ax.com...

> Nogle der har nyelige erfaringer med leveringstiderne, og forløbet hos
> TDC med NE2?

Jeg bestilte 1/3 og får installeret på tirsdag den 15/5.

I mellemtiden har jeg udnyttet mit gratis NetTid80 til fulde.

mvh.
Morten Sørensen
morsor@mail.dk

Fra : flemse

Dato : 13-05-01 13:14

jeg bestilte adsl d26-4 .teknikeren kommer d15-5

Fra : Dennis T.

Dato : 14-05-01 11:36

Flemming Petersen wrote:
> [...]
> jeg modtage en ordre berkæftigelse
> Nogle der har nyelige erfaringer med leveringstiderne, og forløbet hos

Tjahh... jeg bestilte for en månedstid siden, men har ikke fået nogen
ordrebekraftigelse endnu - på trods af, at jeg telefonisk er blevet
lovet det 2 gange...
Men jeg fik dem så til at bekrafte en teknikker tid via mail, så nu
regner jeg med den gælder (om en uge :)))

Men de har _meget_ rod i deres bestillingssystem.

/Dennis

Fra : ASKF

Dato : 14-05-01 17:44

Flemming Petersen ytrede sig i
<81nqftop684t04f33s0bf5iv5u3j6ammpp@4ax.com> med dette:

> [...]
>jeg modtage en ordre berkæftigelse
>
>Nogle der har nyelige erfaringer med leveringstiderne, og forløbet hos

Leveringstiderne afhænger af hvor i landet du bor, så du burde have
nævnt dit område, men her er mit forløb:

Bestilte 21/3-01[1], modtog 2 ordrebekræftigelser 21/4-01 [dateret hhv.
19/4 og 20/4], efter at have rykket for den 4 gange:
1. gang efter 14 dage og fik beskeden at den skulle være afsendt, der
stod dog ikke nogen dato for teknikerbesøg i databasen.
2. gang efter 20 dage, hvor jeg fik samme besked som tidligere.
3. gang d. 17/4, hvor de lovede at ringe tilbage d. 19/4 mellem 19-21.
4. gang d. 20/4, hvor jeg fik oplyst dato for teknikerbesøg, samt lovet
at der ville blive sendt endnu en ordrebekrætigelse.

Efter tekniker besøg d. 9/5-01 har NE2 kørt fint.

Min nabo (Bernhard Ege) bestilte NE2 ca. en uge efter mig, men hans
ordre er gåer tabt i TDCs system (se tråden "Ordre tab hos TDC
(Aaaaaarrrggghhhh)" d. 21/4-01, Message-ID:
<TziE6.187$BL.64361532@news.mobilixnet.dk>), og han har stadig ikke
modtaget en ny ordrebekræftigelse, eller fået svar på sin klage.

[1] Undercentralen i Gistrup v. Ålborg, var meldt klar fra 23/4-01.
Bibliotekar D.B./Stud. Sci. Bibl.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen