Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Irfanview
Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 16-09-04 08:24

Hejsa

Jeg ved ikke om detter er den rigtige gruppe til
mit spørgsmål, men det er som følger.

Jeg havde engang en lille brugervejledning til Irfanview, den
var på ca 8 - 10 sider og på Dansk, jeg kan ikke finde den, så
hvis der er nogen som kan hjælpe med en kopi eller et link, så
ville jeg blive meget glad.

Jeg kan ikke huske hvem der skrev vejledningen..

mvh
Hans Otto Nielsen

Fra : Børge Larsen

Dato : 16-09-04 08:44

Kig her: http://www.mkdata.dk/photoshop/irfan/irfanview.htm

Fra : Børge Larsen

Dato : 16-09-04 09:00

Kig også her: http://www.fotoportal.dk/artikler/irfanview.aspx

Fra : Børge Larsen

Dato : 16-09-04 09:06

> [...]
> ville jeg blive meget glad.
>
> Jeg kan ikke huske hvem der skrev vejledningen..

Jeg fandt endnu en side. Som du ser er der masse at hente på mettet søg bare
: http://www.altero.dk/ad83/