Fil over numre -> selskaber
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 12-05-01 16:38

En gang fandt jeg en txt fil på nettet hvor man kunne se hvilken udbyder et
bestemt nummer tilhørte.

Nu kan jeg ikke finde den - nogen der ved hvor jeg får fat i en ?

Ulrik Vadstrup

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 12-05-01 17:25

Ulrik Vadstrup wrote:

> [...]
> bestemt nummer tilhørte.
>
> Nu kan jeg ikke finde den - nogen der ved hvor jeg får fat i en ?

Det kan du finde på Telestyrelsens hjemmeside, www.tst.dk

Mvh Thomas Jørgensen

Fra : Devast8or

Dato : 12-05-01 20:50

www.coolsms.dk har en funktion der kan tjekke hvilken udbyder et nummer
tilhører, er det du søger? Det ligger under 'tjek nummer' (sjovt nok :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Møgelmose

Dato : 12-05-01 21:36

For telestyrelsen det ikke svært når nu nummer-portaliteten træder i kraft?

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-05-01 10:22

"Møgelmose" <mogel@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> For telestyrelsen det ikke svært når nu nummer-portaliteten træder i
kraft?

Telestyrelsen kan være ligeglad, men de enkelte selskaber får et problem.
Kig på www.och.dk

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen