re:Steen Jørgensen den enarmede
Fra : Tue Linder

Dato : 12-05-01 16:21

Hej!
Der har været en del forvirring omkring spørgsmålet vedrørende steen
jørgensens lille arm.
Ja det er rigtigt han har en lille arm men ingen har rigtig besvaret
spørgsmålet.
Hvorfor er det at han har en misdannelse.
for en ca.10 år siden i anledningen af udgivelsen af Flow my firetear,
viste dr et program om Sort Sol og de kom med svaret.
I 50'erne og 60'erne brugte danske kvinder et præventionsmiddel,som man
senere fandt ud af gav misdannelser på fostret.
Og hr Jørgensen var desværre et af de børn der undergik denne skæbne.
Til gengæld fik han efter min mening,og sikkert mange andres, dansk
rock/punks bedste stemme.

Fra : Andrew

Dato : 12-05-01 18:02

YES! ååååh, du HAR så evigt ret!

Fra : etta

Dato : 14-05-01 08:39

....et præventionsmiddel der gav misdannelser!!! så var det da kiskset i alle
henseender!
præparatet hedder thalodomid, og det blev taget imod kvalme.

mvh

dr. kronborg