Savner et køre/flyve/skyde spil
Fra : John Lund

Dato : 15-09-04 21:41

Til vinterens kommende gamerweekend med de gamle drenge, søger jeg et
køre/skyde spil som er rimeligt nemt at gå til og som kan have 10-12
spillere i lan-mode.

Jeg kunne evt. tænke mig et spil hvor man kører rundt i tanks og skyder
hinanden, eller som i descent flyver.

Grafik er underordnet hellere en høj spilleværdi med en god mulighed for
grin og hån.

På forhånd tak for jeres forslag.

Mvh

John

Fra : iddqd

Dato : 15-09-04 21:48

John Lund wrote:

> Jeg kunne evt. tænke mig et spil hvor man kører rundt i tanks og skyder
> hinanden, eller som i descent flyver.

Tribes serien eller måske UT2004 kunne godt være et kig værd. Begge spil
giver mulighed for teambased gameplay.

Mvh

Bruno

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-09-04 08:40

iddqd wrote:

> Tribes serien eller måske UT2004 kunne godt være et kig værd. Begge
> spil giver mulighed for teambased gameplay.

Hvad er forskellen på UT og UT2004?

Jesper G. Poulsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-09-04 13:19

Jesper G. Poulsen wrote:

> Hvad er forskellen på UT og UT2004?

Der er bla. køretøjer i UT 2004 og store udendørs arealer a la Halo.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 15-09-04 23:13

John Lund wrote:
> [...]
> skyder hinanden, eller som i descent flyver.
>
> Grafik er underordnet hellere en høj spilleværdi med en god mulighed

Måske 'Tread Marks' er noget.
http://www.treadmarks.com/

Har stadig en tidlig demo af det liggende et sted, det havde en temmelig
høj underholdningsværdi

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : moses

Dato : 16-09-04 08:34

Mobil Forces
Helt afgjort.
Nemt at gå til, man kan både bruge køretøjer og samarbejde om brugen af
disse.
Skide skægt når man er flere.
Det eneste jeg bare ikke lige kan huske er om man kun kan være 8 eller 10-12
players
Hilsen Moses

Fra : Carsten

Dato : 16-09-04 08:58

Halo, er helt klart et emne her.
http://www.gamershell.com/news_BHaloBDemo.shtml

Halo som multiplayer spil har både køretøjer samt "fly" og mange våben.
Har ikke prøvet det som lan spil.

Mvh
Carsten

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 16-09-04 09:33

> [...]
> hinanden, eller som i descent flyver.
>
> Grafik er underordnet hellere en høj spilleværdi med en god mulighed for

Det er sjovt ingen har nævnt det:
Hvad med Battlefield 1942?
Der kan man både flyve, køre og sejle, ja sågar springe ud med faldskærm

Det plejer vi at bruge på vores spilleaftener, det er ret underholdende.

Og hvis man vil, så kan man jo gå sammen på nettet, og kæmpe med i de store
slag der er der ude.

Ellers, som skydespil alene, er Call of Duty faktisk også ret ok.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Flare

Dato : 16-09-04 16:17

> Jeg kunne evt. tænke mig et spil hvor man kører rundt i tanks og skyder
> hinanden, eller som i descent flyver.
>
> Grafik er underordnet hellere en høj spilleværdi med en god mulighed for
> grin og hån.

Det er kun et spil at sige: Codename Eagle. En uovertruggen LAn klassiker
som opfylder alle dine ønsker. Det er ustyrligt morsomt i LAN.

http://www.gamespot.com/pc/action/codenameeagle/screenindex.html

Mvh
Anders

Fra : Peter

Dato : 17-09-04 13:40

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> wrote in message news:<4148a8e2$0$276$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> hinanden, eller som i descent flyver.
>
> Grafik er underordnet hellere en høj spilleværdi med en god mulighed for

Helt sikkert Battlefield. Prøv evt. Desert Combat, der er med nutidens
våben og maskiner.

Mvh.

Anders

Fra : Ding-Dong

Dato : 17-09-04 17:08

John Lund skrev i en meddelelse
> På forhånd tak for jeres forslag.

Joint Operations - Typhoon Rising er også et spil hvor du kan bruge alle
køretøjer og samarbejdet, såfremt man forstår at bruge alle midler, er
ganske sjovt at have med at gøre.

Ding-Dong