Den sidste Spiderman-film (Bør handle om)
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 15-09-04 21:12

Hvis den sidste Spiderman-film SKAL handle om opgøret mellem Peter Parker og
Harry Osbourne. Så må og skal de følge historien i "Edderkoppen Ekstra nr.
6". Det er en af de bedste tegneserier, ifølge mig.
Den har nemlig alt det der skal til, inklusiv hollywood-elementet, hvor
Peter skal overkomme sin skyldfølelse og fortsætte med hans liv.
Plus en bi-skurk, som kunne være ok at se på lærredet: Rotten (Nicholas
Cage?). Selvom han måske ikke er the baddest bad guy, så er den psykologiske
historie om hans forhold med hans far, som åbenbart har udnyttet ham som
barn. (Måske en meget dyster åbningssekvens i et barneværelse, som kunne
provokere visse personer).
Desværre har Gwen Staceys død stor betydning i denne historie, og det er
måske det eneste problem der er med den.

Fra : Thomas S

Dato : 15-09-04 20:38

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Hvis den sidste Spiderman-film SKAL handle om opgøret mellem Peter Parker
og
> Harry Osbourne.

Det ville passe mig fint, at de lige kom til at glemme alt om Green Goblin.
("Ups?!? Kom vi til at skylle den grønne, grønne dragt ud?")

Til gengæld synes jeg det ville være fint, hvis Felicia (Den sorte kat) kom
forbi og fuckede PP's kærlighedsliv op. Men det kan jeg godt vente med til
4'eren ;-D

Thomas S

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 15-09-04 20:46

Thomas S wrote:

> Det ville passe mig fint, at de lige kom til at glemme alt om Green
> Goblin. ("Ups?!? Kom vi til at skylle den grønne, grønne dragt ud?")

Enig. Én film er nok. Han kunne måske godt figurere som en bipersoner, men
om det ville kunne virke, er svært at sige.

> Til gengæld synes jeg det ville være fint, hvis Felicia (Den sorte
> kat) kom forbi og fuckede PP's kærlighedsliv op. Men det kan jeg godt
> vente med til 4'eren ;-D

Det kunne være interessant, men i den næste, synes jeg de skal give os lov
til at se Eddie Brock aka Venom! Han er den fedeste skurk i det univers
meiner meinung nach!

/ Mads

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 15-09-04 20:48

Mads Holmsgaard Eriksen wrote:

> Enig. Én film er nok. Han kunne måske godt figurere som en
> bipersoner, men om det ville kunne virke, er svært at sige.

Hovsa. "En bipersoner" - ups.

Fra : Thomas S

Dato : 15-09-04 20:49

"Mads Holmsgaard Eriksen" <shadow_of_x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det kunne være interessant, men i den næste, synes jeg de skal give os lov
> til at se Eddie Brock aka Venom! Han er den fedeste skurk i det univers
> meiner meinung nach!

Se, nu begynder det jo at hænge sammen. Hvis vi skal have Venom med, så må
vi jo nødvendigvis have symbioten på banen, og symbioten starter jo med at
være Spidermans dragt - og så vidt jeg husker, så var det netop mens Spidey
bar den sorte dragt, at han blev trukket rundt ved næsen af Felicia.

Se, vi er allerede ved at have ALLE intrigerne til den samme film.

Thomas S

Fra : Morten DH

Dato : 16-09-04 10:51

"Thomas S" <erro_estado@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Spidey
> bar den sorte dragt, at han blev trukket rundt ved næsen af Felicia.

Kanon ide - gad godt se "Den Skjulte Strid" på det store lærred... mener det
er der han får dragten (er jo trods alt en del år siden jeg har læst den
efterhånden)

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 15-09-04 21:52

> [...]
> til at se Eddie Brock aka Venom! Han er den fedeste skurk i det univers

Har hørt Vin Diesel eller the Rock skulle spille den seje antihelt, men
dragten bør altså ha' haft forbindelse til Peter først, den burde egentlig
have været med i 2'eren.

Fra : Thomas S

Dato : 15-09-04 20:57

> Har hørt Vin Diesel eller the Rock skulle spille den seje antihelt,

No :-0 Er det et troværdigt rygte? Der er da ingen af dem, der kan spille
andet end muskelbundter. Hvis vi skal have en ordentlig Eddie Brock, skal vi
have en skuespiller, der kan spille skingrende skør - men alligevel på sin
egen måde kæmper med at få en eller anden form for moral på benene inde i
sit eget forskruede hoved.

Thomas S

Fra : Silver

Dato : 15-09-04 21:02

> [...]
> egen måde kæmper med at få en eller anden form for moral på benene inde i

Christian Bale er mit bud.

Silver.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 15-09-04 22:14

> Hvis vi skal have en ordentlig Eddie Brock, skal vi
>
> Christian Bale er mit bud.
>
> Silver.
Christian Bale, Christian Bale jeg er ved at være godt træt af Christian
Bale (selvom han dog er en fed skuespiller, han har bare spillet for meget
de samme typer, på det sidste). Skuespilleren SKAL være et muskelbundt og
hvem ved om Vin Diesel ikke skulle have noget talent gemt et eller andet
sted.