Raunchy - decemberklar
Fra : Mikael Rohde

Dato : 15-09-04 19:18

Er der nogle der ligger inde med "Raunchy - decemberklar mp3, ville jeg
gerne have den sendt.

Vh. mikael

Fra : rosenauer.dk

Dato : 16-09-04 07:32

> Er der nogle der ligger inde med "Raunchy - decemberklar mp3, ville jeg
> gerne have den sendt.

Tror stadig jeg har CD'en liggende ... ikke lige min stil og du er velkommen
til at komme og hente den i indre KBH for en sixpack ;)

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-09-04 13:02

rosenauer.dk wrote:

> Tror stadig jeg har CD'en liggende ... ikke lige min stil og du er velkommen
> til at komme og hente den i indre KBH for en sixpack ;)
>
> /Martin Rosenauer
> http://rosenauer.dk

Anede ikke rød sodavand kom i en sixpack..

Mikael

Fra : rosenauer.dk

Dato : 17-09-04 14:27

> Anede ikke rød sodavand kom i en sixpack..

Well.. anything goes.. :).. og bestikkelse er godt

/Martin Rosenauer
http://rosenauer.dk