Mærkelig gummivinge ved kameraet på SE T63~
Fra : Jakob Munck

Dato : 15-09-04 18:42

Jeg har lige fået en SonyEricsson T630, som jeg er meget tilfreds med. Men
jeg kan ikke forstå, hvad den grå gummi-vinge, som sidder ved siden af
kameraet skal bruges til. Den ses her på billedet:

http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=5&Id=512

Hvem kan give en forklaring?

v.h.
Jakob Munck

Fra : 9000-aalborg

Dato : 15-09-04 18:52

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> jeg kan ikke forstå, hvad den grå gummi-vinge, som sidder ved siden af
> kameraet skal bruges til. Den ses her på billedet:

Er det ikke der, hvor man sætter det lille runde "spejl" i, som er med i
pakken?

Fra : Jakob Munck

Dato : 15-09-04 19:03

> Er det ikke der, hvor man sætter det lille runde "spejl" i, som er
> med i pakken?

der var ikke noget lille rundt spejl med i pakken, men derimod et firkantet
spejl, som sidder under kameraet flere centimeter fra den mystiske
gummidims. Jeg kan ikke se at de skulle have noget med hinanden at gøre....?

Jakob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-09-04 20:22

On Wed, 15 Sep 2004 19:51:57 +0200, "9000-aalborg" <irs@zurfer.dk>
wrote:

>Er det ikke der, hvor man sætter det lille runde "spejl" i, som er med i
>pakken?

Spejlet er indbygget i T630, det er til T610 der medfølger et lille
"mirror plug" - som må være det du tænker på.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Steen

Dato : 15-09-04 19:06

> jeg kan ikke forstå, hvad den grå gummi-vinge, som sidder ved siden af
> kameraet skal bruges til.

Er det ikke bare en gummiklods der forhindrer ridser på bordet/får
telefonen til at ligge stabilt?

--
Steen
danmark = dk

Fra : Rasmus

Dato : 15-09-04 19:18

> [...]
> jeg kan ikke forstå, hvad den grå gummi-vinge, som sidder ved siden af
> kameraet skal bruges til. Den ses her på billedet:

Antennen sidder bag ved den gummiklods....

mvh
Rasmus

Fra : Claus Frigaard

Dato : 15-09-04 19:21

Hej...

Hvis du piller den af, har du mulighed for at tilslutte en ekstern antenne -
skal den f.eks. sidde i en bilholder....

Mvh. Claus