Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
remote
Fra : Lillian Redam

Dato : 15-09-04 16:40

Jeg mangler en fjernudløser (hedder den det?) til mit Canon Eod 300D. Jeg
mener at jeg har læst noget om at man kan bruge en "dims" til en
mobiltelefon - vist nok en Nokia. Er der nogen der ved noget om det?
Lillian

Fra : Kim Schulz

Dato : 15-09-04 16:51

On Wed, 15 Sep 2004 17:39:38 +0200
"Lillian Redam" <redam@tdc-broadband.dk> wrote:

> Jeg mangler en fjernudløser (hedder den det?) til mit Canon Eod 300D.
> Jeg mener at jeg har læst noget om at man kan bruge en "dims" til en
> mobiltelefon - vist nok en Nokia. Er der nogen der ved noget om det?

Stort set alle håndfri sæt hvor der sidder en knap på ledningen kan
bruges (altså de billige hvor der sidder en lille øredims for enden af
ledningen, en mikrofon+knap lidt nede af ledningen og så stik i den
anden ende.

har kan du finde mere om det :
http://www.bahneman.com/liem/photos/tricks/digital-rebel-tricks.html#hardware

--
Kim Schulz | Got Freedom? Software Freedom Day 2004 - 28th of
Geek by nature | August http://www.softwarefreedomday.org/

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 15-09-04 16:54

"Lillian Redam" <redam@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mener at jeg har læst noget om at man kan bruge en "dims" til en
> mobiltelefon - vist nok en Nokia. Er der nogen der ved noget om det?

Mvh Jens

Fra :

Dato : 15-09-04 18:14

> [...]
> mener at jeg har læst noget om at man kan bruge en "dims" til en
> mobiltelefon - vist nok en Nokia. Er der nogen der ved noget om det?

Der laves en China udgave af Canon som er god.
Jeg er i kontakt med knægten i china hvis du er interesseret.Du han se den i
DBA og evt kontakte mig her
Hilsen henrik