Oeder
Fra : Flemming Svendsen

Dato : 15-09-04 16:44

Kære panel.
Er jeg blevet stæreblind?
Jeg kan ikke finde Oeder som før var på DDD.
Hvilken brilletykkelse skal jeg gå over til ??

Flemming Svendsen.

Fra : Bent Mortensen

Dato : 15-09-04 16:45

"Flemming Svendsen" <zeus2FJERN@FJERNmail.dk> skrev i en meddelelse
> Kære panel.
> Er jeg blevet stæreblind?
> Jeg kan ikke finde Oeder som før var på DDD.
> Hvilken brilletykkelse skal jeg gå over til ??
>
> Flemming Svendsen.

Hej Flemming

du skal over idet der heder andre Kilder

v/h Bent Mortensen

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 16-09-04 08:04

> Hej Flemming
>
> du skal over idet der hedder andre Kilder
>
> v/h Bent Mortensen
**********
Tak for det, så beholder jeg de gamle briller . . . spare hvor spares kan.
Syn's nok man ku' meddele brugerne når de flytter rundt på knapperne,
eventuelt her i panelet . . . men det har man måske gjort.
Flemming.

Fra : pm

Dato : 16-09-04 13:26

> [...]
> Syn's nok man ku' meddele brugerne når de flytter rundt på knapperne,
> eventuelt her i panelet . . . men det har man måske gjort.

Ved jeg ikke, men det står på selve siden..såee det rækker vel ???>
At det så ikke står i feltet for Andre kilder, hvoraf der er to, er noget
helt andet.

PM

Fra : twinie

Dato : 19-09-04 15:49

> Syn's nok man ku' meddele brugerne når de flytter rundt på knapperne,
> eventuelt her i panelet . . . men det har man måske gjort.
Det blev skrevet i "Info fra DDA" (som findes samme sted som indgangssiden
for folketællinger), d. 21/4

citat start -->
21/4 2004 Oeders Eftr. er blevet fjernet fra søgningen i folketællingerne.
For at søge i dem skal man vælge 'Andre kilder' fra 'hovedmenuen'. Det er
meningen på denne side at samle andre, mindre kilder, der omfatter
personoplysninger på samme måde som folketællingerne, men som adskiller sig
ved både omfang og indhold.
<-- citat slut

mvh Jette.