vedr. dansk mobil i udlandet
Fra : Johnny B

Dato : 15-09-04 15:49

hvis jeg tager min mobil med til f.eks spanien, vil folk her i DK så kunne
se at det er mig der ringer eller kommer der "ny" landekode foran ?
- eller er roaming så smart at den sender hele mit nummer med +45 med ?

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Frank W.

Dato : 15-09-04 21:14

On Wed, 15 Sep 2004 16:49:23 +0200, "Johnny B"
<SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> wrote:

>hvis jeg tager min mobil med til f.eks spanien, vil folk her i DK så kunne
>se at det er mig der ringer eller kommer der "ny" landekode foran ?
>- eller er roaming så smart at den sender hele mit nummer med +45 med ?

Der står +45 foran dit normale mobilnr. Det er i hvertfald det jeg har
oplevet når konen har ringet fra sin danske mobil i udlandet til mig,
når jeg har opholdt mig i lille Dannevang.

Hilsen
Frank W.