jeg har en samsung 957mb som jeg er rigtigt glad for - så ryger on/off
knappen og skærmen går ud hele tiden.
jeg ringer til butikken hvor den er købt og deres tåbelige fjolser af nogle
hotline medarbejdere gør det de er bedst til - rådgiver forkert... det ender
med jeg slæber lortet over i butikken, hvor ekspedienten sukker og fortæller
mig om selvsamme tåber - altså det er hverken første eller sidste gang, en
samsung kunde er troppet op med skærmen.
han tilbyder at tage den for mig, men nævner jeg selv kan ringe til infocare
(som jeg intet aner om) - jeg vælger at gøre det selv og tager skærmen med
hjem igen
de sender en ny (brugt) skærm og og jeg skal smide min defekte i samme kasse
og ringe efter et postbud der afhenter.
Nu sidder jeg med den nye skærm som ligner en ny og imorgen ringer jeg til
post dk - og min garanti fortsætter som den plejer - udover det giver
samsung 3 års garanti - så ved jeg til en anden god gang at jeg ikke skal
slæbe rundt på lortet, men bare ringe - DET er sgudda god service - man skal
ikke forlade sit hjem for at få det ordnet - man skal pakke ud og pakke ned.
5 * ud af 5 til infocare
--
sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight