/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Thumbs up til InfoCare
Fra : sniper_Nolight


Dato : 15-09-04 15:45

jeg har en samsung 957mb som jeg er rigtigt glad for - så ryger on/off
knappen og skærmen går ud hele tiden.

jeg ringer til butikken hvor den er købt og deres tåbelige fjolser af nogle
hotline medarbejdere gør det de er bedst til - rådgiver forkert... det ender
med jeg slæber lortet over i butikken, hvor ekspedienten sukker og fortæller
mig om selvsamme tåber - altså det er hverken første eller sidste gang, en
samsung kunde er troppet op med skærmen.

han tilbyder at tage den for mig, men nævner jeg selv kan ringe til infocare
(som jeg intet aner om) - jeg vælger at gøre det selv og tager skærmen med
hjem igen

de sender en ny (brugt) skærm og og jeg skal smide min defekte i samme kasse
og ringe efter et postbud der afhenter.

Nu sidder jeg med den nye skærm som ligner en ny og imorgen ringer jeg til
post dk - og min garanti fortsætter som den plejer - udover det giver
samsung 3 års garanti - så ved jeg til en anden god gang at jeg ikke skal
slæbe rundt på lortet, men bare ringe - DET er sgudda god service - man skal
ikke forlade sit hjem for at få det ordnet - man skal pakke ud og pakke ned.

5 * ud af 5 til infocare
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



 
 
Bjarke Andersen (15-09-2004)
Kommentar
Fra : Bjarke Andersen


Dato : 15-09-04 20:30

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> crashed Echelon writing
news:4148554e$0$306$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> 5 * ud af 5 til infocare

Njaerh, nu hader jeg jo så infocare over dengang (1½ år siden) når jeg
skulle sende Samsung skærme til dem, blev de ved med at sende gamle
forudbetalt porto blanketter.

Så når man nåede posthuset, skulle man lige lave al arbejdet selv.

Så 4½ * herfra ;)

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

sniper_Nolight (15-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 15-09-04 20:57

> Så 4½ * herfra ;)


ok - fair nok - 5 er måske lige positivt nok - jeg har kun prøvet
(prøver, mangler lige at sende tilbage) at bruge dem en gang - men det er nu
god service, bare at smide en virkende skærm (som fremstår ny) afsted -
fremsende et klistermærke med de fornødne info, som jeg klistrer på kassen
og ringer til postdk som afhenter lortet... jeg er lidt positivt overrasket

at det så går ind under gartantien og ikke koster mig en krone, tager jeg så
osse med, alt imens jeg smiler fra øre til øre

jeg havde overvejet at få min repareret - "så ved jeg da hvad den har været
igennem" men jeg tænlte over det og kom frem til, hvorfor vente flere dage
(uger?) på min egen, når jeg kan få en ny med det samme - den nye skærm har
garanteret ikke kørt flere timer end min egen - det er næsten fysisk umuligt

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Johnt (18-09-2004)
Kommentar
Fra : Johnt


Dato : 18-09-04 16:09

Jeg vil give dem 1 ud af 5.

Har fået ombyttet til en defekt skærm, fået ombyttet til en skærm der ikke
var samlet, fået ombyttet til anden model.

Og der er tale om samme reparation.

Der skal meget til, før jeg vil bede om deres service.

Hilsen
johnt



sniper_Nolight (18-09-2004)
Kommentar
Fra : sniper_Nolight


Dato : 18-09-04 22:02

> Der skal meget til, før jeg vil bede om deres service.

yikes - lyder næsten som jeg har været direkte heldig - lykkedes det i
sidste ende?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177500
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408518
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste