September måneds "Hvad hører du for tiden?~
Fra : -V-

Dato : 15-09-04 13:25

Midt i al hysteriet for at nå at se alle de genudsendte kampe i Champions
League var jeg lige ved at glemme denneher.

Lazyboy - Lazyboy
Selvom selve albummet nok bliver ensformigt efter et stykke tid, så har jeg
heldigvis ikke nået det niveau endnu.
Hele setuppet minder om noget vi alle har hørt før, men er alligevel så vel
udført, at det holder mig fanget. Og forhåbentligt får alle de velmenende
formaninger mig til at blive til et bedre menneske.

Fatboy Slim - Palookaville
Ikke et album med de helt store bigbeathits, men stadig et særdeles
kompetent og fængende album.

Ugress - Cinematron
Helt usædvanligt for mig er også det 3. album elektronisk. Wudd?! Ingen
heavytråd?? Nej, ikke i denne måned.
Albummet er som deres første skive nærmest en stykke lydtapet til en
imaginær film, og er svær at slippe igen. Især 'Cowboy Desperado' og
'Monochromatic World' er fedt.

Boblere:
Enkeltnumre fra Stevie Wonders store produktion, herunder 'I Believe' og
'Love's in Need of Love Today' bliver skamspillet herhjemme, ligesom jeg
ikke er blevet træt af Infinite Mass' 'Thief' fra sidste måned.
Derudover ligger det gamel Melodi Grand Prix-nummer, 'Satellit' med Ted
Gärdestad højt på listen - Toto har ikke levet forgæves.
Sidst, men ikke mindst får Dios klasssiker 'Don't Talk To Strangers' mindst
et spin om dagen.

Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

-V-

Fra : Jacob E.

Dato : 15-09-04 13:36

-V- wrote:
> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Naked Music - Nude Dimension 3, samt andet lounge/deep house.

Mvh Jacob E.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 15-09-04 14:07

Type O Negative - October Rust (passer til årstiden)
Entombed (er blevet ret vilde med disse norske"?" metalhoveder)
Deftones (fordi jeg elsker dem)
Og så en del Tool...

Fra : steffen martin

Dato : 15-09-04 14:10

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?
>
> -V-

Sort Sol 'circle hits the flame/ best off...'
Glemte at købe den da den udkom, men det er blevet rettet nu og den fryder
sig i min cd-afspiller....

Steffen
--
..:metropolis:.
www.steffenmartin.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 15-09-04 15:55

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Kovenant - In Times Before The Light
Rotting Christ - Sanctus Diavolos
Cradle Of Filth - Nymphetamine
Krisiun - Bloodshed
Vader - The Beast

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Mads TJ

Dato : 15-09-04 16:28

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

- jeg er gået amok i en god gang jazz.. har fundet ud af, at det er det
eneste, jeg pt. kan holde ud at lytte til, mens jeg sidder og arbejder er
cooljazz og bossanova, derfor:
Stan Getz - Getz Gilberto
- en klassisker.. som man aldrig kan blive træt af at lytte til
dertil en række andre albums fra hans side (med lidt hjælp fra Charlie Byrd,
Gilberto og andre..):
- Carnegie Hall Concert 1964
- Jazz Samba
- Jazz Samba Encore!
Miles Davis
- Blue Moods
- Kind of Blue - endnu en klassiker, I know..

//MadsTJ

Fra : zasha

Dato : 15-09-04 17:21

Mike Andersen Band "My love for the blues" ¨

En fortræffelig cd, fyldt med dejlig musik :)
Man kan høre brudstykker på deres musik på bandets site:
http://mikeandersen.com

Hilsen Heidi

http://chocolade.dk
http://høns.dk
http://hei.homepage.dk

Fra : Carsten Jorgensen

Dato : 16-09-04 09:26

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in message
> Mike Andersen Band "My love for the blues" ¨
>
> En fortræffelig cd, fyldt med dejlig musik :)
> Man kan høre brudstykker på deres musik på bandets site:
> http://mikeandersen.com

Og lige lidt tillægsinfo - Mike har udgivet en ny CD i denne uge.

Min liste for september
- David Bowie - Bootleg RockingTheCouchPotatos
- Springsteen - The River
- Gasolin - Black Box (Feeedt)

Take Care

Carsten

Fra : Lars Jespersen

Dato : 15-09-04 17:28

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Mark Knopfler - Shangri-La.........Feeed
J. Cash - Unearthed box................Med et par super cover numre af bla.
depeche mode, u2, bob marley mm

Fra : Peter Kaas

Dato : 20-09-04 08:58

Lige pt. hører jeg en masse lækker webradio. Radio Paradise. Det ganske god
musik. Og ja, jeg har lige fået bredbånd.

Jeg har dog også lige et par spørgsmål:

> Mark Knopfler - Shangri-La.........Feeed

Er den udkommet? Var det ikke først et eller andet tidspunkt i denne uge?
Jeg husker d. 21/9...

> J. Cash - Unearthed box................Med et par super cover numre af
bla.
> depeche mode, u2, bob marley mm

Hmm... jeg må have levet under en sten: Hvornår er den kommet? Er det den,
der indeholder de covernumre som aldrig kom med på et nyt album, da han jo
som bekendt døde? Eller indeholder den også de andre American Recordings
albums?

Mvh
Peter

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 15-09-04 21:42

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message news:<414835b6$0$256$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> et spin om dagen.
>

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Tja lidt selvpine. Men grundet den 26/8 så en del af mine CD'er med LB.

Fra : Otto J.

Dato : 15-09-04 23:25

> Tja lidt selvpine. Men grundet den 26/8 så en del af mine CD'er med LB.

Kan du ikke uddybe det lidt? (Bare nysgerrighed - den 26/8 er min fødselsdag

Mvh. Otto

Fra : kapusta

Dato : 16-09-04 20:32

> Kan du ikke uddybe det lidt? (Bare nysgerrighed - den 26/8 er min fødselsdag

Næææh, hvor fint! Det er også min fø'sda'!

Mvh. fra Louise

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 17-09-04 12:59

kurk@e-mail.dk (kapusta) wrote in message news:<17bf53d9.0409161131.79124695@posting.google.com>...

> Næææh, hvor fint! Det er også min fø'sda'!
>
> Mvh. fra Louise

Og den dag hvor Laura Branigan gik bort.
*VVRRÆÆÆÆLLL*.

Fra : Flemming N.

Dato : 16-09-04 13:27

On Wed, 15 Sep 2004 14:24:33 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Alcazar - This is the world we live in

Goofyfoot - Serious

Boycut DJs - Du Ska Vaer Min Ho

Top One - Tarsan boy

Wojownicy Nocy - whos that girl

The Twin (Boy George) - Nothing

O mere,

Flemming
--
- Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure? (G.O'Dowd) -

Fra : kapusta

Dato : 16-09-04 20:36

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Nirvana... Incesticide (det er nu engang min yndling) og min fine nye
vinyl Nevermind.
og
the Strokes! Både Is this it og Room on fire
.... OG ...
Jeg har fundet mit gamle Bullerfnis kassetebånds frem. Gode gamle
Bullerfnis. Det er altså nogle fede sange i topklasse!

Mvh. fra Louise

Fra : Propellen

Dato : 16-09-04 22:31

Front 242

Pantera - Cowboys From Hell (Den sparker sq stadig alvorligt røv)

Under Byen - Puma, Kyst, Det er mig... dvs. Hele kataloget. 14/10 i
Aalborg - Glæder mig VILDT meget.
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Sirannon

Dato : 17-09-04 08:12

David Bowie Outside
Leonard Cohen Greatest hits

Fra : JR

Dato : 17-09-04 09:38

Live - Birds of Prey 2003. Fantastisk CD, de bliver bedre og bedre
Cock Robin - 80'er genganger, alt fra 'Just around the Corner' tiden . Hans
stemme og deres arrangementer er for fede. Jeg er især tændt på samspillet
mellem keyboard og guitar på de fleste af hans sange.
Louise Hoffsten - Knäckebröd Blues- 2004. Louise synger stadig for sej Blues
Sky High - Bluester/FuzzFace/Have guitar will travel/On the cover. Clas
Yngström styrer den spade med sikker hånd
Totta's BluesBand - going back to Memphis / Sitting on top of the world.
Svensk Blues i topklasse, fås ikke bedre nogen steder.
Stefan Andersson - Catch the moon. Den ene sang er stadig et kæmpehit i mine
ører

JimR

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-09-04 13:09

-V- wrote:

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Saybia - These Are The Days
- just indkøbt og ligger og snurrer pt. Har ikke fået hørt det hele
endnu, men er spændt på den.

Tue West - Tue West
- hjælp.. han har fanget mig i sin vidunderlige musik.. Kan ikke
stoppe... må.. ha'..... hjælp..

Seether - Disclaimer
Godt med lidt rock..

Per Gessle - Mazarin
Suverænt album fra Roxette-killen her..

Gyllene Tider - Gyllene Tider - Finn 5 Fel
Per Gessle på spil igen.. har fået smag for svensk folkeagtigmusik..

Andre..: Björn Rosenström, Ufo & yepha, Sorten Muld...

Mikael

Fra : N. Christensen

Dato : 17-09-04 20:50

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

'Eric Prydz - Call On Me' hitter her hos mig for tiden.

--

Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail-adresse hvis du vil kontakte mig.

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 19-09-04 15:48

-V- wrote:

[snip]

> Men nok herfra, nu er det jeres tur - hvad hører I for tiden?

Megadeth: The System Has Failed (Mustaine er tilbage og styrer!).
PitchBlack: No Sympathy Left (god Københavnsk metal med varierende brutal
growl, clean vokal og dæmoniske skrig www.pitchblack.dk).
Forbidden: Forbidden Evil (Bedre bay area thrash findes næsten ikke!).
Iced Earth: Days Of Purgatory (Fedt powermetal med den fremragende Matt
Barlow på vokal!).
Deep Purple: Deep Purple (fra 1969 med det glimrende nummer April).

--
Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : -V-

Dato : 19-09-04 15:59

Jesper Brogaard wrote:
> Megadeth: The System Has Failed (Mustaine er tilbage og styrer!).

Hvad synes du om den?
Jeg har ikke hørt den, men Davo & co var i sin tid mit yndlingsband (ét af
dem, ihvertfald). De sidste par år - efter Cryptic Writings- var skiverne
dog så vattede, at jeg ignorerede dem.

> Forbidden: Forbidden Evil (Bedre bay area thrash findes næsten ikke!).

Soulmate, I luv ya.
Forbiddens første 3 skiver holder *hele* vejen!

-V-

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 19-09-04 21:52

> [...]
> dem, ihvertfald). De sidste par år - efter Cryptic Writings- var skiverne

Altså, nu er jeg jo meget begejstret for Mustaines musik og jeg synes den er
fremragende. Det er ikke thrash som på de helt gamle skiver, men det lugter
en del af Rust In Peace, som jo er klasse. Der er mange fede riffs og den
velkendte vokal og ditto melodier. Stilen er ikke så hård, en slags
thrash-inspireret heavy metal, men jeg synes det er godt. Du sku' i øvrigt
give den forrige The World Needs A Hero en chance også - den er lidt hårdere
end Cryptic og naturligvis Risk, som sjældent er på her hos mig

http://www.metalstorm.ee/bands/review.php?id=2935&band_id=megadeth&latest_reviews=yes

http://www.apeshit.org/main.php?cat=2&p=1312

http://www.metalreview.com/albums/default.aspx?album=1068

http://basementbar.com/DefaultN1.asp?GoTo=CurrSelN1.asp?ID=1890&Page=Current

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-04 16:49

> [...]
hårdere
> end Cryptic og naturligvis Risk, som sjældent er på her hos mig

__________

I øjeblikket hører jeg en del "Steen og Stanley". Jeg købte deres nye cd,
efter at den var blevet opreklameret i Tv2-reklamer. Især synes jeg godt om
den ret hårdtslående "To skridt frem og et tilbage".
Jo jo, det svenske musik er altid godt, så "Vikingerne"lytter jeg også
til. I Norge kan de også, så derfor fik jeg fat i en cd med "Dænsebændet",
som de jo kalder sig, det er nok en dialekt. Så dettt.....

Hilsen Åge

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 21-09-04 19:34

Åge Halldorsson wrote:

> [...]
> også til. I Norge kan de også, så derfor fik jeg fat i en cd med
> "Dænsebændet", som de jo kalder sig, det er nok en dialekt. Så

Du sku' nu alligevel gi' Megadeth en chance

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-04 16:26

Jesper Brogaard <me@privacy.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41507417$0$275$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Du sku' nu alligevel gi' Megadeth en chance

> Jesper Brogaard, Denmark, Europe
> (Please do not reply by email)
___________

Maga-hvem?

Jeg har på fornemmeren at det bliver en udpræget lille chance, tihi

Hilsen Åge

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 24-09-04 10:49

Åge Halldorsson wrote:
> [...]

> Maga-hvem?
>
> Jeg har på fornemmeren at det bliver en udpræget lille chance, tihi

Fnis...ja, det er ikke sikkert det liige er noget for dig

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)