Mp3 katalog
Fra : Tina Overgaard

Dato : 15-09-04 11:15

Hejsa

Er der nogle herinde der kender til et rigtig godt Mp3 katalog? Hvor man kan
se billeder af cden og finde ud af hvilken cd den ligger på?

Jeg vil lave alle mine cder til Mp3, så jeg har backup af dem og så brænde
dem ned på brandbare cder også skrive numre på dem, så jeg har en database
jeg kan printe ud så jeg kan se hvad jeg har.

Mvh.
Tina

Fra : Poul Erik

Dato : 15-09-04 12:23

On Wed, 15 Sep 2004 12:14:36 +0200, "Tina Overgaard"
<tina@linuxnet.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Er der nogle herinde der kender til et rigtig godt Mp3 katalog? Hvor man kan
>se billeder af cden og finde ud af hvilken cd den ligger på?

Prøv at kigge på Music Collector:
http://www.collectorz.com/music/

Den er godt nok beregnet til alm. music CD'er og LP'er, men kan også
sagtens håndtere mp3 album.

Du kan enten opdatere ved at lægge en CD i, skrive kunstner og titel
ind, eller skrive CD'ens "stregkode nummer (det der står under
stregkoden)" og så opdatere albummene fra nettet.

Alternativt kan du selv skrive det hele ind, men det er ikke sjovt,
hvis man har en stor samling.

http://www.collectorz.com/ har også et specielt program til mp3, men
der er jeg ikke sikker på at der kan bruges billeder i forbindelse med
albummene.