Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vertikalgreb til D60 spørgsmål
Fra : 2rb1

Dato : 15-09-04 10:13

Bruger D30 og D60 samme vertikalgreb model?

Pft. 2rb1

Fra : 2rb1

Dato : 15-09-04 10:25

Ja den gør ski så, fandt jeg lige ud af ;0)

"2rb1" <jule@manden.dk> skrev i en meddelelse
> Bruger D30 og D60 samme vertikalgreb model?
>
> Pft. 2rb1

Fra :

Dato : 15-09-04 10:25

> Bruger D30 og D60 samme vertikalgreb model?

JA ligesom 10D
henrik

Fra : 2rb1

Dato : 15-09-04 10:59

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse

> JA ligesom 10D
> henrik

Så har jeg lige et spørgsmål mere ;0)

Hvis man har 1 bat. der er ret dårligt, kan man så bruge det sammen med et
godt bat. i vertikalgrabet?

Fra : Kenneth

Dato : 15-09-04 11:05

> Hvis man har 1 bat. der er ret dårligt, kan man så bruge det sammen med et
> godt bat. i vertikalgrabet?

Ja, den skifter automatisk, når det ene er tømt.

--
Kenneth
www.ziax.dk/?500

Fra : 2rb1

Dato : 15-09-04 11:11

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, den skifter automatisk, når det ene er tømt.
>
> --
> Kenneth
> www.ziax.dk/?500

Vil det sige at man kan køre med kun et bat. i grebet?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-09-04 11:51

2rb1 wrote:
> Vil det sige at man kan køre med kun et bat. i grebet?

Ja.

// Hans
--
Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Kenneth

Dato : 15-09-04 12:40

> Vil det sige at man kan køre med kun et bat. i grebet?

Ja, 1 el. 2. Up to you.

--
Kenneth
www.ziax.dk/?500