Reparation af mobiltelefon p
Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-09-04 09:32

Reparation af mobiltelefon på Københavns Hovedbanegård?

Jeg troede egentlig at det var http://www.teleservice.dk/ - men det
virker ikke. Enten husker jeg forkert eller også har firmaet har
skiftet navn.

Er der nogen af jer, der kender firmaets navn/hjemmeside?

Claus

Fra : Cox

Dato : 15-09-04 09:46

http://www.telecare.dk/dansk/

Fra : Søren Blom

Dato : 15-09-04 15:58

"Cox" <no@mail.invalid> skrev i

> http://www.telecare.dk/dansk/

De andre hedder www.teleservice.com men de har lukket de fleste af deres
værksteder og har samlede det meste i Padborg, så du skal sende din telefon
til dem i Padborg, men kik på deres site, der stå vel hvordan det forgår.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 15-09-04 18:44

"Cox" <no@mail.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.telecare.dk/dansk/

Tak!

-cb

Fra : Per Jensen

Dato : 16-09-04 19:15

Telecare = = = = Teleservice
kan kun opdatering, afhjælper desværre ikke de fleste fejl på mobilen
godt luck.

Fra : Andrew Engels Rump (~

Dato : 17-09-04 11:02

After drinking 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "Per Jensen"
<per_j@post.tele.dk> mumbled in news:4149d812$0$189
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Telecare = = = = Teleservice
> kan kun opdatering, afhjælper desværre ikke de fleste fejl på
> mobilen godt luck.

De tog sig tidligere af reperationer, men min egen (Sonofon)
mobilforhandler fortalte mig en dag (for flere år siden) at
min garanti bortfaldt hvis jeg fik dem til at reparere den -
og han havde tidligere henvist mig til dem - uden at garantien
bortfaldt!

Andrew
--
*** The opinions expressed are not necessarily those of my employer. ***
* Software Engineer Andrew Engels Rump * BLIK og ROERarbejderforbundet *

Fra : JMo.

Dato : 15-09-04 21:17

Claus E Beyer wrote:

> Jeg troede egentlig at det var http://www.teleservice.dk/ - men det
> virker ikke. Enten husker jeg forkert eller også har firmaet har
> skiftet navn.

Mnjae - TeleService har solgt forretningen til TeleCare.