Siemens S55 og blåtand
Fra : Kostas

Dato : 14-09-04 22:52

Jeg kan godt få siemens telefonen til at finde headsettet (bluetooth) og
kan også indtaste password og få den godkendt. Men den vil ikke "bruge" den
ved opkald.

I butikken siger de jeg bare skal læse ordentligt efter i manualen for de
kan ikke lige huske hvad det er.

Hvad har jeg overset???

mvh

Kostas

Fra : Knud Berggreen

Dato : 15-09-04 19:18

On 14 Sep 2004 21:52:19 GMT, Kostas <næppe@jeppe.com> wrote:

>Jeg kan godt få siemens telefonen til at finde headsettet (bluetooth) og
>kan også indtaste password og få den godkendt. Men den vil ikke "bruge" den
>ved opkald.

Hvad mener du præcis?

>I butikken siger de jeg bare skal læse ordentligt efter i manualen for de
>kan ikke lige huske hvad det er.
>
>Hvad har jeg overset???

Når jeg har headsættet tilkoblet, så ringer telefonen men jeg skal
først tage den enten ved at trykke på knappen på headsættet eller tage
røret på telefonen. Hvis jeg kører med styrthjælm (og det gør jeg jo
hvis jeg ikke kører i bil) så kan jeg jo ikke trykke på headsættet men
skal tage røret på telefonen og derefter vælge "håndfri" og så er den
igennem headsættet.

/Knud

Fra : Kostas

Dato : 16-09-04 05:02

> [...]
> hvis jeg ikke kører i bil) så kan jeg jo ikke trykke på headsættet men
> skal tage røret på telefonen og derefter vælge "håndfri" og så er den

Det kan jeg slet ikke få den til. Når telefonen ringer kan jeg ikke tage
den med headsettet og jeg kan ikke ringe op fra headsettet...

mvh

Kostas

Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-09-04 10:22

On 16 Sep 2004 04:01:36 GMT, Kostas <næppe@jeppe.com> wrote:

>Det kan jeg slet ikke få den til. Når telefonen ringer kan jeg ikke tage
>den med headsettet og jeg kan ikke ringe op fra headsettet...

Er du sikker på at du har fået headsættet identificeret overfor
telefonen som kendt udstyr?

/Knud

Fra : Kostas

Dato : 19-09-04 20:54

Knud Berggreen <knud@berggreen-dk.invalid> wrote in

> Er du sikker på at du har fået headsættet identificeret overfor
> telefonen som kendt udstyr?
>
> /Knud

Ja den er god nok.

Nu har jeg fået det til at virke nogenlunde. Men når man ringer op skal man
fårst have forbindelse og så trykke på håndsæt på telefonen og så derefter
på overfør til headset (mener jeg den hed) og så trykke på headsettet.
Virker lidt latterligt man ikke bare kan trykke på headsettet og så er
samtalen igennem.

mvh

Kostas

Fra : Knud Berggreen

Dato : 19-09-04 22:23

On 19 Sep 2004 19:54:06 GMT, Kostas <næppe@jeppe.com> wrote:

> [...]
>på overfør til headset (mener jeg den hed) og så trykke på headsettet.
>Virker lidt latterligt man ikke bare kan trykke på headsettet og så er

Jeg har en Jabra BT 200 som virker glimrende ved bot at trykke på
headsættet.

/Knud