MS Windows
briani 27239
Slette XP-proff
Fra : Frank Larsen

Dato : 14-09-04 22:59

Jeg kan ikke formatere min HD med ovennævnte styresystem da jeg gerne vil
vende tilbage til Win 98, hvordan løses dette problem????

Frank

Fra : Klaus

Dato : 14-09-04 23:13

"Frank Larsen" <frank_larsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> vende tilbage til Win 98, hvordan løses dette problem????

Boot på WinXP-cd'en. Ny installation. Når du kommer til det rette punkt,
kan du formatere.

Klaus

Fra : Frank Larsen

Dato : 14-09-04 23:36

Jeg når kun frem til at den begynder at installere igen
Frank
Frank

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 14-09-04 23:19

Hej Frank!!! stik den en boot diskette og start op på Adrev når du er
startet op skriver du FDISK når den er kørt ind , husk kun en harddisk i
computeren!! sletter du andre partitioner, når det er gjort prøver du at
slette alle andre partitioner, ikke svært tænk dig om. nå alt er slettet.
tryk 3+3 3+2 3+1 opretter du de partitioner du vil have og angiver
aktiv partition for drev c eller 1, hvis du er i tvivl så skriv, så finder
vi ud af noget.

eist7@webspeed.dk

Fra : Frank Larsen

Dato : 14-09-04 23:43

FDISK jeg får nkun oplyst at det er en bad command or file name
frank
Frank

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-09-04 05:29

Frank Larsen skriver:

> FDISK jeg får nkun oplyst at det er en bad command or file name

Pårøv en 98 bootdisk, eller en fra Nero

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe