Cover til Siemens S55, findes det?
Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-09-04 22:00

Jeg tabte min Siemens S55 på nogle brosten forleden og det resulterede i
nogle grimme hak i plastikken - dog ingen ridser eller revner i skærmen :)

Telefonen virker fint stadigvæk og selv om batteridækslet fløj flere meter
væk fra telefonen så sad batteriet som det skulle og telefonen mistede ikke
engang signalet :)

Kan man skifte coveret på en S55? Og hvor kan man i så fald købe
originale/uoriginale covers til en billig pris?

På forhånd tak
/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Birger

Dato : 14-09-04 22:19

Kan finde en del af det hos: www.Mytrendyphone.dk
Mvh
Birger

Fra : Flemming Joensson

Dato : 16-09-04 16:25

"Birger" <skipper@it.dk> wrote in news:ci7n8g$fao$1@news.cybercity.dk:

> Kan finde en del af det hos: www.Mytrendyphone.dk

Mange tak, jeg synes ellers jeg havde søgt rigtig mange steder uden at
finde det :)

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'