Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion SX410z problemer med XP
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 22:04

Hej NG - hjælp ønskes
Jeg kan ikke få upload til at virke efter at jeg har fået Win XP.
Er der en venlig sjæl der kan give et link til opdateret software. Jeg har
prøvet på Nettet, men synes ikke at kunne finde noget.
pft Erling

Fra : Pico

Dato : 15-09-04 20:05

Jensen wrote:
> Hej NG - hjælp ønskes
> Jeg kan ikke få upload til at virke efter at jeg har fået Win XP.
> Er der en venlig sjæl der kan give et link til opdateret software.

Når det er XP og (formodentlig) USB behøver du ikke noget software.
Afinstallere det evt. installerede software, sæt dit kamere til og tænd
det, så kommer der en eller anden lyd og du har fået et flytbart medie
(dit kamera) i stifinder eller hvilke fil hånteringsprogram du bruger.
Du kan så bare kopiere/flytte billederne til din HD.
Pico

Fra : Peter Schrøder

Dato : 15-09-04 20:21

"Jensen" skrev...
> [...]
> Er der en venlig sjæl der kan give et link til opdateret software. Jeg har
> prøvet på Nettet, men synes ikke at kunne finde noget.

Det er Skanhex der fremstiller apparatet til Medion.
En nyere driver kan downloades her:
http://www.skanhex.com.tw/ImgSys/FetchFromFile.asp?A=Downloads&N=17.zip&NN=sx-410z.zip

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk