AO og DDA
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 20:19

Jeg læser med stor fornøjelse indlæg her i nyhedsgruppen der handler om AO
og DDA.

Ofte bliver det en længere udredning om holdninger, ideer, kritik og hvad
det koster eller ikke koster - hertil at det kunne gøres meget meget bedre -
og ofte er jeg enig.

En er sikkert - jeg har aldrig set indlæg fra hverken AO eller DDA der giver
svar eller løsninger på de kritikpunkter som der er og som sikkert også vil
blive fremført.

Er det fordi de ikke kender Nyhedsgruppen og dermed læser disse indlæg eller
er det fordi at de kender ovennævnte holdninger, ideer og kritikpunkter -
ikke at forglemme den berettiget ros som begge arkiver skal have.

Pointen her er - send, udover her i nyhedsgruppen, forslag til forbedringer,
kritik og til:

Kulturministeriet

Nybrogade 2

Postboks 2140

1015 Kbh. K

Tlf.: 33 92 33 70

E-post: kum@kum.dk eller direkte på deres web-side:
http://www.kum.dk/sw15248.asp

Jo flere der sender deres ideer til forbedringer eller direkte kritik af
forholdene - jo større chance er der for at der sker ændringer. At der "
råbes" op her i Nyhedsgruppen. Har indtil nu ikke givet hverken ændringer
eller end at sige kommentar fra hverken en repræsentant hos AO eller DDA -
hvilket jeg må forstås at De ikke læser med her.

Og mon ikke kulturminister Brian Mikkelsen på et eller andet tidspunkt får
en orientering om hvad der modtages i form af ros & ris til
kulturministeriet.

Med venlig hilsen

Chris Gade Oxholm Sørensen - oxholm@bk6.dk - www.brotherskeeper.dk