Vinduestørrelse
Fra : --=BGN=--

Dato : 12-05-01 13:35

Hej
Jeg kører med en skærmopløsning på 1024 x 768 på min PC. Når jeg vil oprette
en hjemmeside bliver den automatisk lavet i samme størrelse, altså 1024 x
768. Det er jo ikke alle der kører i den opløsning, så kan man få Frontpage
2000 til at oprette hjemmesiden/brugerfladen i 800 x 600, uden at jeg ændrer
skærmopløsning.

Bo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-05-01 00:05

Hvis den er lavet rigtigt er den dynamisk så den tilpasser sig browser
vinduet.
En anden mulighed er tabeller med fast størrelse.

Fra : Ib Mohn

Dato : 14-05-01 10:09

Hvrodan bliver en site dynamisk

--
Ib Mohn
Ib@branel.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-05-01 13:26

En side er dynamisk når tekst og øvrigt indhold kan reflow'e når du
ændrer bredden på browservinduet.
Intet enkelt element bør være over 540px bredt.