MS Windows
briani 27239
CD med SP2 fra MS
Fra : Frank Schou

Dato : 14-09-04 19:04

Idag skulle man kunne bestille en gratis CD med SP2 på dansk hos
MS på denne side:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/da/default.mspx
men dette er ikke tilfældet, idet man stadig kun kan bestille den
engelske og tyske version.

Er der nogen der har en forklaring?

--
Mvh. Frank

Fra : Anders Lund

Dato : 14-09-04 20:59

Frank Schou wrote:
> men dette er ikke tilfældet, idet man stadig kun kan bestille den
> engelske og tyske version.
>
> Er der nogen der har en forklaring?

De har ikke fået trykt CDerne endnu?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : John

Dato : 15-09-04 17:54

"Frank Schou" skrev i en meddelelse

> Idag skulle man kunne bestille en gratis CD med SP2 på dansk hos MS
> men dette er ikke tilfældet, idet man stadig kun kan bestille den
> engelske og tyske version. Er der nogen der har en forklaring?

Hej Frank!

Jeg har ikke nogen forklaring, men link hvorfra du kan downloade dansk SP2:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh John

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 15-09-04 18:40

"Frank Schou" <frankschouUD@msn.INVALID.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> men dette er ikke tilfældet, idet man stadig kun kan bestille den

Så er den kommet....

Rune