Nogen der ved noget om ITX ?
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 17:26

Hejsa

Jeg sad og rodede efter ITX bundkort, og fandt dette :

http://store.yahoo.com/ituner/viaepiap4itx.html

Nogen der ved om det kan købes i DK, eller om det er på vej ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 14-09-04 18:03

Jan Rysz (8900) wrote:
> Jeg sad og rodede efter ITX bundkort, og fandt dette :
> http://store.yahoo.com/ituner/viaepiap4itx.html
> Nogen der ved om det kan købes i DK, eller om det er på vej ?

Hvis du kigger på www.shg.dk under "Bundkort > Alle" så er der en del af
de små fra VIA.

Jeg skal lige sige at jeg intet har at gøre med shg.dk udover at jeg er
en tilfreds kunde der har handlet der en del gange efterhånden.

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 21:49

> Hvis du kigger på www.shg.dk under "Bundkort > Alle" så er der en del af
> de små fra VIA.

Jeg ved godt at SHG forhandler de små VIA bundkort, men jeg tænke mere på om
der var nogen der vidste noget om specielt denne her, med 478 sokkel ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Flemming Joensson

Dato : 14-09-04 21:37

"Jan Rysz \(8900\)" <rysz[at]rysz[dot]net> wrote in

> Nogen der ved om det kan købes i DK, eller om det er på vej ?

Det går vidst ind under kategorien "det er på vej". Ikke engang mini-
itx.com har dem på lager endnu:

http://www.mini-itx.com/store/default.asp?c=2#p1612

Mini-ITX.com sender til DK - så du kan eventuelt bare købe der når de får
dem på lager. Priserne er så vidt jeg husker ikke højere end i Danmark - og
de har som regel tingene lang tid før vi kan købe dem herhjemme.

Så vidt jeg husker bliver varerne sendt fra England, så der skulle ikke
være ubehagelige overraskelser såsom told der kommer oveni prisen. Ej
heller tror jeg at de sender/sælger så meget til Danmark at man skal betale
dansk moms hos dem endnu :)

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 22:00

Okay. Takker for info !

Mvh