Søvnløs nat....
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 14-09-04 17:01

Hej alle sammen!
Der er nu rart at have jer til at spørge om alt mellem himmel og jord :)
Nå, i nat holdt Magnus mig vågen :( enten ved at mijave eller løbe fra
vindue til vindue. Der var jo en kat udenfor.... Men jeg forstår ikke helt
hvorfor dette show.

Magnus er en huskat, der er kastereret. Han er ca. 2 år gammel, er fra
Kattens Værn og boet hos os siden marts. Vi er lige flyttet fra 1. sal til
stuen og har nu en have. Magnus er nu ude i snor og har efterhånden hilst på
flere af nabolagets katte, dog ikke 'kærlige' kys, men mere hvad laver du
her?.

I aftes kom en kæmpestor kat til vores teressedør og Magnus og ham
'snakkede' sammen. I form af høje mijav og en kæmpe stor hale. Magnus sprang
nærmest på ruden.

I nat kom der så en anden kat, denne gang en lille gul en (sikkert en
hun-kat). De hylede så til hinanden, det var ret højt (får sikkert klager
fra naboerne). Dette skete flere gange. En sjov lille ting var da jeg gik
hen og kiggede ud af døren, skræmte Magnus den anden kat væk - og fik stor
hale ;) Måtte jeg ikke se den anden mis?

Men hvorfor opførte de sig sådan? Jeg troede ikke, at Magnus ville stå og
hyle sådan, når han nu er kastereret. Nogle der har nogle forslag? Kan jeg,
for naboerens og min nattesøvn, forhindre disse optrin??

Med venlig hilsen
Jette og Magnus der har sovet _hele_ dagen

Fra : Kate

Dato : 15-09-04 20:25

Hej Jette

Ingen forslag herfra. Nu bor jeg godt nok på 1. sal så derfor møder
mine katte ikke andre så tæt på, men jeg kan nu godt se når de har fået
øje på en artsfælle udenfor. Specielt Lantes hale pisker som et
møllehjul. Om han får ståhår på halen ved jeg ikke da han jo er somali,
men hvis Mows får øje på en anden kat så bliver halen nu ikke tyk, men
begge drengene "gnækker" ligesom når de ser en fugl udenfor.

Med håbet om at du snarest kan få Magnus til at sove om natten så du
kan få din skønhedssøvn.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.