Firefox-problem
Fra : Lisbet Laursen

Dato : 14-09-04 16:11

Er der nogen derude, der kan få øje på hvorfor Mozilla Firefox ikke vil
bruge start.css? Både html og css validerer.

http://217.60.167.201/vg/

Lisbet

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 14-09-04 16:38

"Lisbet Laursen" <lisbet_overvad@hotmail.com> writes:

> Er der nogen derude, der kan få øje på hvorfor Mozilla Firefox ikke vil
> bruge start.css? Både html og css validerer.
>
> http://217.60.167.201/vg/

Jeg kan se at når man beder om filen, så svarer serveren:
---
---
Det er sikkert nok til at forvirre browseren, også selv om der står
at det er text/css i HTML'en.
Du må hellere få serveren til at sende den rigtige type.

/L

Fra : Lisbet Laursen

Dato : 14-09-04 16:50

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> [...]
> at det er text/css i HTML'en.
> Du må hellere få serveren til at sende den rigtige type.

Tak for svaret. Vil det sige, at det er serveren(s overhovede), der har
ansvaret, og at det er noget jeg ikke selv kan ændre?
I IE og Opera virker det fint, så måske må vi leve med det.

Lisbet

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-09-04 17:41

Lisbet Laursen skrev:

>Tak for svaret. Vil det sige, at det er serveren(s overhovede), der har
>ansvaret, og at det er noget jeg ikke selv kan ændre?

Ja, ret henvendelse til webhotellet.
--
Knud

Fra : Dan Storm

Dato : 14-09-04 20:36

Hvis det er en apache server, så kan du benytte dig af .htaccess filer!

Lav en .htaccess fil med indholdet:

<Files start.css>
ForceType text/css
</Files>