Fuuuuuccck Ford Probe GT !!!
Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 14:12

Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg må eje
sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er sendt
til T&S !!

Mvh
Morten

Fra : FJ

Dato : 14-09-04 15:32

Det kan jeg godt forstå du vil!! Det er nemlig samme maskine som i min
Mazda.

Fra : KASO

Dato : 14-09-04 16:41

"FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev i en meddelelse
> Det kan jeg godt forstå du vil!! Det er nemlig samme maskine som i min
> Mazda.

Tjah - det kan næppe undre, da det mig bekendt _er_ en Mazda med et
Ford-emblem....

Fra : Lars Knudsen

Dato : 14-09-04 16:59

"Juel" <nej tak> wrote in news:4146ee23$0$204$14726298@news.sunsite.dk:

> Øj den er fed, sådan en må jeg hente i tyskland.. Ingen tvivl !!! jeg
> må eje sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come..
> seddel er sendt til T&S !!

<joke>
Er du frisør til dagligt?
</joke>

Fra : BJ

Dato : 14-09-04 17:03

> [...]
> eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er

Lad os endelig vide, hvor meget du skal mere end de 6.000,- kr. for at få
den på danske plader.

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=107600461&page=1

Bjørn Jørvad

Fra : Morten Juel

Dato : 14-09-04 19:20

> Lad os endelig vide, hvor meget du skal mere end de 6.000,- kr. for at få
> den på danske plader.

papir er sendt til T&S idag

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 14-09-04 19:21

> [...]
eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er

Tjeck lige forsikring inden. - Har hørt den skulle være træls at forsikre...

-M

Fra : Morten Juel

Dato : 14-09-04 19:37

> Tjeck lige forsikring inden. - Har hørt den skulle være træls at
forsikre...

ringer til dem imorgen

Mvh
Morten

Fra : Rasmus

Dato : 14-09-04 20:55

"Juel" <nej tak> wrote in message
> [...]
eje
> sådan en !! de koster fra 800Eur og op !! .de here i come.. seddel er

Art Personbil
Mærke FORD
Model PROBE
Typebetegnelse
Registreret 1. gang 23/06-1991
Karosseri type / antal døre COUPE 3 døre
Motor 4 Cylindre 2200 cc 147 HK ventiler
Gear / drivkraft / km 005 / B /
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand

Endeligt vurderet pr 04/08-2004
Afgiftspligtig værdi 34000
Registreringsafgift 55958
Handelspris inkl. afgift 89958

mvh
Rasmus

Fra : Henning

Dato : 14-09-04 21:05

> Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
> køretøjets stand

Er der ikke kommet nye regler? Hvis en given bil er "standard" skal
der nu beregnes afgift efter indkøbsprisen og ikke en konkret
vurdering?
Læste det på en jura-side i week-enden, erindrer ikke hvor...

Fra : John Sahl

Dato : 14-09-04 21:12

Henning wrote:
> Er der ikke kommet nye regler? Hvis en given bil er "standard" skal
> der nu beregnes afgift efter indkøbsprisen og ikke en konkret
> vurdering?

Nej, det gælder nye biler, ikke importerede brugtvogne.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 14-09-04 21:47

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Endeligt vurderet pr 04/08-2004
> Afgiftspligtig værdi 34000
> Registreringsafgift 55958
> Handelspris inkl. afgift 89958

Hvor meget skal der så betales? kr. 55958,-?
Hvis bilen koster fra 800eur og op, så får man den da til halv pris ifht. et
link længere tilbage i tråden...

Fra : FJ

Dato : 14-09-04 22:24

Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!? Ellers er det en
ligegyldig bil !!

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 06:56

> Det er forhåbentlig en V6 model Juel har kik på!? Ellers er det en
> ligegyldig bil !!

HuH, det er da ikke ligegyldigt med en 2,2L Turbo motor, den motor kan jo
snilt levere 190-200hk uden de store udgifter... Nej sq jeg vil ha en GT
den 6cyl har jo ikke mere end min bimmer har nu, og den har dårligere
bundtræk end 2,2'eren har ! :o/

Mvh
Morten

Fra : FJ

Dato : 15-09-04 08:16

Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 08:20

> Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.

Yes med Turbo modellen har 258Nm imod V6'erens 216Nm..
Og en 2,2 Turbo der kun yder ca 150hk er langt fra udnyttet, så en 190-200
hk er inden for rækkevidde, det giver også størrere moment
Og så kan man jo få den vidunderlige Piitttuuuu lyd når man skifter gear..

Mvh
Morten

Fra : FJ

Dato : 15-09-04 08:28

Ok, forstået. Prioritering er heldigvis forskellig. Personligt vil jeg ikke
undvære gangkulturen i en 6-cyl.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 08:37

> Ok, forstået. Prioritering er heldigvis forskellig. Personligt vil jeg
ikke
> undvære gangkulturen i en 6-cyl.

Nej det er jo klart forståeligt, ved heller ikke om jeg kan, men det må
turbo fløjten jo kompensere for og de ekstra HK

Mvh
Morten **som gør klar til kamp imod T&S**

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 15-09-04 08:21

FJ wrote:
> Ikke forstået. På papiret har Gt modellen da 20 HK mindre end V6 modellen.

Ja - men Morten er jo heller ikke interesseret i at beholde 2.2'eren i
standardudgave. Når bilen er med turbo er det langt lettere og billigere at
få mere power ud af den - f.eks. 200hk (og så kan v6'eren nok ikke være
med længere)

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 08:24

> [...]
at
> få mere power ud af den - f.eks. 200hk (og så kan v6'eren nok ikke være

Nemlig, det var jo planen
Små 200 burde kunne gøres rimeligt smertefrit..

Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..

Mvh
Morten

Fra : phk

Dato : 15-09-04 12:22

> Og jeg er btw. mere interesseret i NM end HK..

Kan du sige "Turbo diesel"?

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 12:28

> Kan du sige "Turbo diesel"?

Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....

M.v.h.

Fra : Brian

Dato : 15-09-04 18:10

Hejsa

Henrik B. skrev:

> Hvorfor? Det er da nogle sløve æsker....

Uha... kan du vaske din mund!
De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 15-09-04 19:12

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Uha... kan du vaske din mund!
> De rykker da helt vildt...... mellem 1500-2500 rpm

Og? Min gør det fra 1800 - 6000 rpm. Hvor var det oliebrænderne blev af?
Livet starter ved 370 Nm....

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Brian

Dato : 16-09-04 20:34

Hejsa

Henrik B. skrev:

> Og? Min gør det fra 1800 - 6000 rpm. Hvor var det oliebrænderne blev

Ironien gik vist tabt.... jeg er ikke diesel tilhænger

> Livet starter ved 370 Nm....

Min yder så 186Nm max, men jeg trækker da vejret alligevel

/Brian

Fra : FJ

Dato : 15-09-04 08:19

http://webcentrix.net/probe/specs.html

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-04 08:23
Fra : Ukendt

Dato : 17-09-04 14:36

Fed bil og rigtig sjov at køre, en lidt strammere undervogn gør underværker.
2,2i Turbo er sjovere at køre end V6 men det er jo en smagssag.

Vær opmærksom på at de fleste Prober skal have lavet bremser når de sælges i
Tyskland hvis priser er lav vel og mærke, og i DK koster det i reservedele 4-6000,-
alt efter hvor du er heldig at købe.

Find en med så lavt km så muligt, det betaler sig selv om du skal give lidt mere
for den!

Mvh
Jes
(Har bla. exporteret Probe til Irak!)