Radio 2007 RDS-CD-box?
Fra : sailor99

Dato : 13-09-04 23:16

Hej!

Jeg har i min Seat Alhambra en "SEAT" radio 2007 RDS med kassetteafspiller.
Radioen kan styre en CD-boks via ratfjernbetjeningen.

Er der nogen, som ved, hvilken boks, det skulle være, eller hvem
radiofabrikanten er? Samme radio sidder i diverse Ford.

Er det muligt at skifte til en anden radio med indbygget CD-afspiller,
således at ratfjernbetjeningen stadig virker uden at påvirke bilens øvrige
elektronik som f.eks. fartpiloten?

Mvh
Georg

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 14-09-04 10:09

sailor99 wrote:

> Er det muligt at skifte til en anden radio med indbygget CD-afspiller,
> således at ratfjernbetjeningen stadig virker uden at påvirke bilens øvrige
> elektronik som f.eks. fartpiloten?

Sikkert - spørg i dk.teknik.lyd.bilstereo

Fra : bme

Dato : 14-09-04 13:32

"sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det muligt at skifte til en anden radio med indbygget CD-afspiller,
> således at ratfjernbetjeningen stadig virker uden at påvirke bilens øvrige

Google er din ven. første hit med søgeordene "cd-changer seat 2007"

http://www.yourcarparts.co.uk/trolleyed/94/

/bo