OT:Reklamere for LAN arrangementer ??
Fra : FedeDorit

Dato : 13-09-04 22:36

Hejsa.

Er nok OT men er der en nyhedsgruppe hvor man må reklamere for danske
LAN-arrangementer???

Fra : Sune Storgaard

Dato : 14-09-04 00:25

FedeDorit wrote:
> Hejsa.
>
> Er nok OT men er der en nyhedsgruppe hvor man må reklamere for danske
> LAN-arrangementer???

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.opslag.internet

Det er vist det "rigtige" sted, men nok ikke det sted jeg ville satse på at
fange flest nørder til en gang CS. MOTD på servere, bannere, .sig's, mund
til mund (ikke at forveksle med en sixtyniner), irc, (indsæt selv flere) vil
være et godt supplement..men lad nu være med at spamme :)

Fra : Martin Petersen

Dato : 15-09-04 19:18

FedeDorit (123@123.dk) skrev følgende:
> Hejsa.
>
> Er nok OT men er der en nyhedsgruppe hvor man må reklamere for danske
> LAN-arrangementer???

Du kan evt. lave dig en signatur og reklamere for det i den. Blot du
overholder disse retningslinier:
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html ..

Jo flere indlæg du skriver, jo mere får du reklameret for dine
arrangementer. Smart ik'? :)

- Martin