Okey, lidt nørdet, men meget sjovt :)
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 13-09-04 21:13

Fra : Brizz

Dato : 13-09-04 21:28

> http://www.burners33page.nl/Blo0m/dials.htm

Meget nørdet men min er der ikke...Passat TDI 01

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Tomas Linnet

Dato : 13-09-04 22:39

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Meget nørdet men min er der ikke...Passat TDI 01
>
> Mvh Brian
> ---
> www.gronaerten.dk

Mit fartmonster med turbolader er der heller ikke

-Tomas
Sprinter 212D

Fra : Claus Fabritius

Dato : 15-09-04 16:46

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.burners33page.nl/Blo0m/dials.htm

Hvis jeg fortæller at min nye bils instrumenter er på linie 13, hvad køber
jeg så i eftermiddag? :)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Henrik W

Dato : 15-09-04 17:14

Claus Fabritius wrote:

> Hvis jeg fortæller at min nye bils instrumenter er på linie 13, hvad køber
> jeg så i eftermiddag? :)

Alt efter om vi kører med samme opløsning må det vel være en Fiat 126P..

--
Henrik W

"Do not worry about your difficulties in Mathematics. I can assure
you mine are still greater." Albert Einstein

Fra : Claus Fabritius

Dato : 15-09-04 17:26

"Henrik W" <wmazemanXXX@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Alt efter om vi kører med samme opløsning må det vel være en Fiat 126P..

Jeg er ked af at skuffe dig, men bilen har vel rundt regnet 4 gange så mange
heste (Havde ikke lige overvejet opløsningen, så det kan godt være at
den er en linie skæv :)
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 15-09-04 18:18

Claus Fabritius wrote:

> Hvis jeg fortæller at min nye bils instrumenter er på linie 13, hvad køber
> jeg så i eftermiddag? :)

Dunno, men jeg er sikker på du gerne vil have Lancia Integrale
instrumentet helt til venstre..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Claus Fabritius

Dato : 15-09-04 21:43

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Dunno, men jeg er sikker på du gerne vil have Lancia Integrale
> instrumentet helt til venstre..

Den har en klam instrumentering, men det er en fed bil :)

Men det er nu en Pug 405 Mi16 der holder nede på P-pladsen. Noget lidt andet
end Unoen.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 15-09-04 23:11

Claus Fabritius wrote:

> Den har en klam instrumentering, men det er en fed bil :)

Jep.

> Men det er nu en Pug 405 Mi16 der holder nede på P-pladsen. Noget lidt andet
> end Unoen.

Jamen tillykke med nyerhvervelsen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-09-04 14:40

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> Men det er nu en Pug 405 Mi16 der holder nede på P-pladsen. Noget lidt
andet
> end Unoen.

Tillykke med potten. - Billeder? :)

-M

Fra : Claus Fabritius

Dato : 18-09-04 02:05

> Tillykke med potten. - Billeder? :)

Tak tak. Og selvfølgelig har jeg billeder :)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 21-09-04 16:27

> Tak tak. Og selvfølgelig har jeg billeder :)
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19187

Flot original. :)

-M

Fra : MM

Dato : 17-09-04 21:48

> Den har en klam instrumentering, men det er en fed bil :)

Det er en rigtig flot instrumentering, nok også derfor Nissan har valgt at
lave en næsten 100% kopi i deres 300 GT-R R30 :)

> Men det er nu en Pug 405 Mi16 der holder nede på P-pladsen. Noget lidt
andet
> end Unoen.

Tillykke med bilen, den er jo rigtig lækker sådan en <savle.avi>

Fra : Claus Fabritius

Dato : 18-09-04 02:44

"MM" <msquaredREMOVETHIS@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med bilen, den er jo rigtig lækker sådan en <savle.avi>

Takker mange gange. Den er da ok :)
--
MVH
Claus Fabritius