Hjælp til musik i Ø-rådet i Robinson Ekspe~
Fra : Kong Kent

Dato : 13-09-04 20:38

Hvad er det for et stykke mus....

Nå, okay. Den tråd har vi vist haft et par gange før. Kunne bare ikke lade
være

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Kim Petersen

Dato : 13-09-04 20:52

> Hvad er det for et stykke mus....
>
> Nå, okay. Den tråd har vi vist haft et par gange før. Kunne bare ikke lade
> være

Jeg tænkte også lige "Nej, sataneme, nu kører den igen...", og så: LOL!

Fra : Mads Breddam

Dato : 13-09-04 21:30

> Hvad er det for et stykke mus....

Jeg ved det ikke, desværre, men er der nogen der kender det der bliver brugt
i Forsvundne Danskere så?

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : Jacob E.

Dato : 13-09-04 21:34

Mads Breddam wrote:

> Jeg ved det ikke, desværre, men er der nogen der kender det der
> bliver brugt i Forsvundne Danskere så?

O-Zone: Dragostea Din Tei (Mark Knofler Remix)

Ej , bortset fra det, tænkte jeg faktisk idag på, at musikken i denne
Robinson er lige lovlig kreativ, i forhold til de tidligere shows.

Mvh Jacob E.

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-09-04 21:40

Jacob E. wrote:

> O-Zone: Dragostea Din Tei (Mark Knofler Remix)

Bare det at ordet 'ost' indgår får det til at vende sig i mig.
Jeg har heldigvis ikke hørt ovennævnte nummer (tror jeg) men jeg er
sikker på at det er noget tyndt teknolort.
Hvis det også har lidt Carlsberg Kurvand-Enigma-pseudo-spirituel
indianersang-Moby-højskoleklaver+bomuldsplukker-negersang-for-at-give-det-soul
indover, så er jeg tæt på brækstadiet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 21:50

Jacob E. wrote:

> O-Zone: Dragostea Din Tei (Mark Knofler Remix)

Hvilken frygtelig, frygtelig tanke ...

--

Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen