Nokia 6610 eller Nokia 6610i?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 13-09-04 17:12

Hej.

Jeg har set mig lun på ovenstående telefoner, men er lidt i tvivl om,
hvilken telefon jeg skal vælge. Så vidt jeg kan se på nettet, er den store
forskel mellem de to telefoner kameraet og da jeg ikke skal bruge det til
noget som helst, kan jeg vel ligeså godt vælge en Nokia 6610? Er der andre
store og afgørende forskelle mellem de to telefoner?

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-04 07:00

> [...]
> noget som helst, kan jeg vel ligeså godt vælge en Nokia 6610? Er der andre
> store og afgørende forskelle mellem de to telefoner?

Nej, kamerat er forskellen. Dog kan jeg ikke se nogen årsag til ikke at
vælge 6610i - den er billigere end uden kamera.

Link til Nokia 6610i:
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&producer=2&product=264&abonnement=-1

Link til Nokia 6610:
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&producer=2&product=62&abonnement=-1

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Anders

Dato : 14-09-04 07:12

Jeg vil klart købe 6610i, for det første er den ca. 250,- billigere, og så
er kameraet altid godt at have med sig,
når man alligevel har telefonen med sig...

Du slipper også for at slæbe rundt med en radio, hvis du vil lytte til
musik...

/Anders

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 14-09-04 10:57

"Anders" <dsl147695@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Du slipper også for at slæbe rundt med en radio, hvis du vil lytte til
> musik...

Dog er der jo radio i begge to....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Niels

Dato : 14-09-04 17:27

jeg har ikke den store erfaring i mobiltelefoner med kamera, men jeg har en
6610i og jeg er af den mening at kameraet er ubrugeligt/elendigt så jeg
synes at du skal vælge den billigste !

--
MHV
Niels Holler

Fra : Søren Nielsen

Dato : 14-09-04 17:49

Niels wrote:
> jeg har ikke den store erfaring i mobiltelefoner med kamera, men jeg
> har en 6610i og jeg er af den mening at kameraet er
> ubrugeligt/elendigt så jeg synes at du skal vælge den billigste !

Tak for alle svarene. Det var også min konklusion omkring kameraet i den
telefon, så det skulle i hvert fald ikke være kameraet, der afgjorde om det
blev en 6610 eller 6610i'er. Men det bliver nok alligvel en 6610i'er. Er
folk ellers tilfredse med sådan en?

Søren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-09-04 18:36

Søren Nielsen skrev:

> Er folk ellers tilfredse med sådan en?

Set bort fra en dårlige lydkvalitet sammenlignet med fx. Sony Ericsson
så er jeg ovenud glad for min!

Især lægger jeg mærke til den lange standby tid og den lækre T9.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"