MS Windows
briani 27239
1 mail når man går fra sandby.??
Fra : Gimmer

Dato : 13-09-04 17:03

Hej NG.

Jeg kører med Win xp SP2 på min maskine.

Når jeg logger ind efter standby skriver den 1 unred mail?
hvis jeg åbner outlook express er der ingen. Jeg har ingen anden mail
klient!
nogle ideer?

Venlig hilsen Gimmer

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 13-09-04 18:22

Gimmer skrev i en meddelelse...
> [...]
>
> Når jeg logger ind efter standby skriver den 1 unred mail?
> hvis jeg åbner outlook express er der ingen. Jeg har ingen anden mail

Med TweakUI[1] kan du nul-stille den funktion.
Det er under 'Repair'

[1]
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-09-04 00:48

Gimmer skrev:

> Når jeg logger ind efter standby skriver den 1 unred mail?
> hvis jeg åbner outlook express er der ingen. Jeg har ingen
> anden mail klient! nogle ideer?

TweakUI som Torben nævner, eller gør det manuelt med regedit.

Start > Kør: regedit

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\
[Din mail-adresse]. I højre side ændrer du: Message Count til 0.

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail.
I højre side ændrer du: MessageExpiryDays til 0.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Gimmer