VPN forbindelse
Fra : SA

Dato : 13-09-04 16:35

Hej, er ved at lave en vpn forbindelse, så jeg kan komme på min egen pc
ligemeget hvor i verden jeg er.
Men jeg er blevet i tvivl om sikkerheds instillingerne, bl.a. i Routeren som
er en Linksys wag54g, den har en del instillinger inde under vpn, bl.a om
sikkerhed. Hvis jeg aktiverer nogle af disse går jeg udfra jeg skal
konfigurere klient pc'en på samme måde? men hvor gør man det på en win xp
proff, begge pc'er kører xp proff sp2.
Jeg vil jo gerne ha' at den vpn tunel jeg laver er sikker, så min pc's HD
ikke står til åben beskuelse/ødelæggelse fra andres side.
Jeg bruger det vpn sw der er indbygget i xp, Hvis jeg er helt galt på den,
så guide mig lige i den rigtige retning, på forhånd tak.

Mvh Søren, som nok er noget af en grønskolling på det vpn'ske område.