Ombytning af gasflaske.
Fra : Henrik

Dato : 13-09-04 14:49

Jeg har i øjeblikket 6 kg's alu-flasker, men vil gerne have de større 10
kg's fiberflasker. Kan se at alu-flasker sættes til salg på nettet, men
findes der ikke en bytteordning? Ugens tilbud?

Kommentarer udbedes
/Henrik

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 13-09-04 18:48

"Henrik" <oz5adx@not.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kg's fiberflasker. Kan se at alu-flasker sættes til salg på nettet, men
> findes der ikke en bytteordning? Ugens tilbud?

Her i deres tilbudsavis: www.bygma.dk
Og her er BP's bytteregler:
http://www.bp.dk/bytinorden/bplvfprisogombytning.shtml

Hilsen
Henning

Fra : Per Wolfsdorf

Dato : 14-09-04 08:52

"Henrik" <oz5adx@not.hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kg's fiberflasker. Kan se at alu-flasker sættes til salg på nettet, men
> findes der ikke en bytteordning? Ugens tilbud?

Hej Henrik

Vi stod sidste år i samme situation og fik vores byttet i bilka.
For 6 kg Alu fik vi den ene gang 450 Dkr og den anden gang 400 Dkr.
Vi købte så en primagaz primadonna til 698 (for flaske og gas).
I Bilka koster det mellem 140 og 150 at bytte 10 Kg primadonnaer, så det er
billigere og bytte end BP gas flasker. Hvis man er på farsten og der ikke
lige er en Bilka i nærheden kan primadonnaerne byttes på Q8 tanke, så det er
heller ikke noget problem.
I følge de oplysninger jeg har kunne finde frem til, er der det samme i
flaskerne på BP og Primagaz; ren putan.

VH
Per

Fra : Henrik

Dato : 23-09-04 08:00

"Per Wolfsdorf" <wolfsdorf@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Henrik
>
> Vi stod sidste år i samme situation og fik vores byttet i bilka.
> For 6 kg Alu fik vi den ene gang 450 Dkr og den anden gang 400 Dkr.
Bilka (Tilst) tager slet ikke 6 Kg's flasker mere
/Henrik