Er der nogen som kan bruge MP3'er som ring~
Fra : PerX ...

Dato : 13-09-04 14:14

Er der nogen mobiler som kan bruge en mp3 som ringetone? Eller evt et
andet sample format (men et rigtigt sample, *ikke* fx. midi)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-09-04 14:45

"PerX ..." wrote:

> Er der nogen mobiler som kan bruge en mp3 som ringetone? Eller evt et

ja .. bla. se p900 og nogle nokiaer

Fra : Denner [9400]

Dato : 13-09-04 14:49

N6230

Fra : PerX ...

Dato : 13-09-04 19:27

In article <4145a55d$0$249$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
DennerANTISPAM@webspeed.dk says...
> N6230

Er det nokia du mener?

Er du sikker på den kan det? Ifølge nokias hjemmeside kan den ikke
(Den kan godt spille mp3'er, men det var ikke det jeg spurgte om)

Fra : 9000-aalborg

Dato : 13-09-04 20:00

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
>
> Er du sikker på den kan det? Ifølge nokias hjemmeside kan den ikke
> (Den kan godt spille mp3'er, men det var ikke det jeg spurgte om)

Jo Nokia 6230 kan godt (som Denner siger)

Fra : PerX ...

Dato : 14-09-04 01:25

In article <ci4qnp$hfr$1@news.cybercity.dk>, irs@zurfer.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> Jo Nokia 6230 kan godt (som Denner siger)

Ok, det er bare sjov Nokia skriver der kun er et fast antal ringe toner.

Fra : 9000-aalborg

Dato : 14-09-04 07:50

> In article <ci4qnp$hfr$1@news.cybercity.dk>, irs@zurfer.dk says...

> Ok, det er bare sjov Nokia skriver der kun er et fast antal ringe toner.

Jeg ved ikke, hvad der står på Nokias hjemmeside, men jeg ved, at jeg selv
bruger mp3 som ringetone.

Fra : PerX ...

Dato : 14-09-04 14:40

In article <ci64ao$1ojr$1@news.cybercity.dk>, irs@zurfer.dk says...
Jo Nokia 6230 kan godt (som Denner siger)

> Jeg ved ikke, hvad der står på Nokias hjemmeside, men jeg ved, at jeg selv
> bruger mp3 som ringetone.

ja ja, jeg tror på jer :)

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 14-09-04 10:46

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> Er du sikker på den kan det? Ifølge nokias hjemmeside kan den ikke
> (Den kan godt spille mp3'er, men det var ikke det jeg spurgte om)

Jeg vil bare lige nævne at min Nokia 6230 også kan bruge mp3'er som
ringetone Man kan også bruge mp3'er som tone til vækkeuret.... det er
ret fedt. (man kan så også blive vækket med radioen hvis man vil det...)

--
Hygge...
Daniel

Fra : PerX ...

Dato : 14-09-04 14:41

In article <4146bcc7$0$177$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
4junk@FJERNc.dk says...
> [...]
> ringetone Man kan også bruge mp3'er som tone til vækkeuret.... det er
> ret fedt. (man kan så også blive vækket med radioen hvis man vil det...)

Ja de skriver det der med vækkeuret :)

Men jeg plejer normalt at sætte slå telefonen fra, da jeg ikke lige
gider at blive vækket midt om natten fordi nogen lige skal spørge om
noget :)

Man man indstille den sådan at stiller samtaler igennem, men stadig
bruger den som vækkeur?

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 15-09-04 15:04

> Ja de skriver det der med vækkeuret :)
> Man man indstille den sådan at stiller samtaler igennem, men stadig
> bruger den som vækkeur?

Jep... Bare sæt alarmtiden, og så sluk telefonen! Så ringer den og vækker,
og når du slår den fra, spørger den om du vil tænde den...

Alternativt kan du lave en profil med ingen ringetone. Så ringer vækkeuret
stadig...

--
Hygge...
Daniel

Fra : Brian S Jensen

Dato : 14-09-04 11:17

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er du sikker på den kan det? Ifølge nokias hjemmeside kan den ikke
> (Den kan godt spille mp3'er, men det var ikke det jeg spurgte om)

Den kan også afspille MP3 ved SMS modtagelse

Min spiller en lille stump af Barcode Brother's "I'm Sending You A SMS"

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : PerX ...

Dato : 14-09-04 14:42

In article <ci6ge8$25um$1@news.cybercity.dk>, m3m5@hotmail.com says...
> Den kan også afspille MP3 ved SMS modtagelse
>
> Min spiller en lille stump af Barcode Brother's "I'm Sending You A SMS"

Ej hvor godt :)

Kan man have forskellige for opkald og sms?

Fra : Karsten Vinding

Dato : 14-09-04 21:48

In news:MPG.1bb113a8605adc198ad6d@nntp2.usenetserver.com, PerX ... wrote:

> Ej hvor godt :)
>
> Kan man have forskellige for opkald og sms?

Ja. Og selvfølgelig kan man også bruge forskellige MP3 filer til forskellige
opkaldsgruper.

Min spiller en ret dyster melodi når det er folk fra arbejdet der ringer,
Elguitarsoloen fra Dire Straits Money for nothing, når familie ringer,
starten af Yeah med Usher, når venner ringer. Og jeg har ikke brugt alle
opkaldsgrupperne endnu, så der er plads til en speciel Mp3 til en evt.
kæreste, eller andet.

Jeg bruger for resten også en stump af Barcode brothers til SMS'er og
MMS'er.

--
Mvh, Karsten.

Fra : PerX ...

Dato : 13-09-04 19:37

In article <4145A460.8AFAB209@tdcadsl.dk>, frydensberg@tdcadsl.dk
says...

> ja .. bla. se p900

Hm.. en lidt halvdyr moster. Men tak for forslaget :)

> og nogle nokiaer

Jeg fandt ikke noget da jeg forsøgte at bruge deres søgemaskine.

Fra : Anders

Dato : 13-09-04 15:15

SE 700i kan bruges..

/Anders

Fra : PerX ...

Dato : 13-09-04 19:45

In article <ci4a06$2vqs$1@news.cybercity.dk>, dsl147695@vip.cybercity.dk
says...
> SE 700i kan bruges..

Sony Ericson K700i? For de nævner det ikke umiddelbart i oversigten.

Fra : Anders

Dato : 13-09-04 19:50

Har selv haft en !!, og den kunne godt..

/Anders

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 13-09-04 16:53

> Er der nogen mobiler som kan bruge en mp3 som ringetone? Eller evt et
> andet sample format (men et rigtigt sample, *ikke* fx. midi)

Motorola's A920 og A925 ("3" telefon/pda) kan også.

Venlig hilsen
Henrik