MS Windows
briani 27239
Ændre "Luk Computeren"
Fra : Christopher Tracy

Dato : 13-09-04 13:10

Hey

Jeg vil gerne ændre "Luk computeren"-vinduet, den lille boks man får frem
når man ber' om at lukke PC'en - med de tre muligheder "Standby" "Luk" og
"Genstart".
Det jeg gerne vil ændre er teksten "Luk computeren".

Jeg ved man kan gøre det ved at indstallerer programmer til det - men det må
da være muligt at finde det billed som teksten står i, og så ændre ?

Er der nogen der ved om kan det, og evt. hvad det billed hedder - og hvor
det ligger ?

På forhånd mange tak :)

--
/C.T.

May U live 2 C the dawn.

Fra : Eg

Dato : 13-09-04 17:08

On Mon, 13 Sep 2004 14:09:41 +0200, Christopher Tracy wrote:

>Er der nogen der ved om kan det, og evt. hvad det billed hedder - og hvor
> det ligger ?

Tror ikke du kommer uden om et resource værktøj a'la det her:
http://www.users.on.net/johnson/resourcehacker/

Jeg vil skyde på at du kan finde det i msgina.dll eller måske
explorer.exe.

/Eg