Max OS X og dueslag
Fra : Henrik

Dato : 13-09-04 13:12

Hvordan opretter man en ny offentlig mappe, hvis en bruger har deleted den
offentlige mappe indeholdende "dueslag"?

Mvh Henrik

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 13-09-04 13:56

Henrik <henrik.dencker@rc-media.dk> wrote:

> Hvordan opretter man en ny offentlig mappe, hvis en bruger har deleted den
> offentlige mappe indeholdende "dueslag"?
>
> Mvh Henrik

Et hurtigt skud fra hoften, så tror jeg egentligt bare du skal lave en
ny - du skal dog ikke skrive "Offentlig", men derimod "Public",
hvorefter systemet selv omdøber den til dansk.

Stig

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Jesper

Dato : 13-09-04 15:57

Henrik <henrik.dencker@rc-media.dk> wrote:

> Hvordan opretter man en ny offentlig mappe, hvis en bruger har deleted den
> offentlige mappe indeholdende "dueslag"?
>
> Mvh Henrik

Du operetter en ny mappe du kalder for "Offentlig" eller "Public"
Dueslaget opretter du i form af en mappe i din offentlige mappe, dernæst
tager du info på den (Ævle+I) og vælger at Grupper og Andre kun har
læseret.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Jesper

Dato : 13-09-04 15:59

> [...]
> Dueslaget opretter du i form af en mappe i din offentlige mappe, dernæst
> tager du info på den (Ævle+I) og vælger at Grupper og Andre kun har

Sludder og vrøvl, jeg mener ikke læseret men SKRIVERET.
--
There is no place like 127.0.0.1