Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fototaske gerne i læder
Fra : Lillian Redam

Dato : 13-09-04 13:04

Jeg søger en fototaske med plads til mit canon eos 300d + 3
objektiver+ekstern flash.
Jeg kunne godt tænke mig at den var i læder (som i gamle dage). Det skal
være en hånd/skuldertaske og ikke en rygsæk. Er der nogen der kender til om
en sådan findes? Det gør ikke noget at den er brugt.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-09-04 13:46

Lillian Redam wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig at den var i læder (som i gamle dage). Det skal
> være en hånd/skuldertaske og ikke en rygsæk. Er der nogen der kender til om
> en sådan findes? Det gør ikke noget at den er brugt.

Prøv at kigge på LowePro Nova-serien, godt nok er det ikke læder... :)

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-09-04 13:50

Lillian Redam wrote:

> [...]
> være en hånd/skuldertaske og ikke en rygsæk. Er der nogen der kender til om
> en sådan findes? Det gør ikke noget at den er brugt.

Jeg syntes, at Merlins udvalg havde en stor skuldertaske i sortimentet.
Læder kan jeg desværre ikke om det var.
jeg fokuserede dog ikke på den taske, da den var alt for stor til min
behov.

Det var Merlin Haderslev, som jeg har set det i.

Der er lidt udvalg på http://www.foto-fun.dk

mvh

Carsten Riis

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-09-04 13:51

"Lillian Redam"
> [...]
> være en hånd/skuldertaske og ikke en rygsæk. Er der nogen der kender til om
> en sådan findes? Det gør ikke noget at den er brugt.

Hva med een af de gamle læge tasker, kan nok købes
billigt på loppemarked og modificeres af en saddelmager
eller noget, hvis du ikke selv vil/kan. Eller een af de bløde
pædagog skulder ting med et indlæg.. Nå der er jo ikke
en gør det selv gruppe, så jeg stopper med de "goe" ideer. )-max-

Fra : C.Stensgaard

Dato : 13-09-04 14:08

Een af de gamle lægetasker er faktisk et ret godt bud. Har set flere der
render rundt med dem - og de er kanon til formålet, og fås som nævnt hos
marskandiseren eller på et marked. Skal du have en ny læder er det et
nicheprodukt og du bliver afkrævet kassen - anslået 2000,-

--
Venlig hilsen
Claus Stensgaard

//Ved Reply - Husk at fjerne det danske bogstav og indsæt det rigtige