Publikum søges til Twist & Shout
Fra : Karina Hjorth

Dato : 13-09-04 12:06

Modtaget fra Skandinavisk Filmkompagni - og lovet at give det videre....

De mangler desperate 15 publikummer til på onsdag den 15. september kl.
13.30!

Vi søger publikum.

I løbet af september og oktober optager vi vores nye quizprogram
Twist&Shout med Jørgen de Mylius.
Mylius er vært. 4 danske musik-kendisser skal dyste på paratviden om
populærmusik - så der skulle blive
rig mulighed for at synge med på hitmusik fra 60'erne, 70'erne og 80'erne.

Det hele foregår om eftermiddagen på TV2 Lorry, Allegade 7-9 Frederiksberg.

Gæstelisten: Michael Hardinger, Jørgen Thorup, Bob Ricketts, Bobo MorenoJeg
kunne forestille mig, at du vil være særligt interesseret i optagelsen

Optagelserne finder sted d. 15. september kl. 13.30.

Hvis nogen er interessede i at være publikum skal de hurtigst muligt
tilmelde sig hos mig, Anita Lehner, på tlf. 28108101.

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.freestyledesign.dk - my webdesign company

Fra : Falcon

Dato : 13-09-04 15:38

On Mon, 13 Sep 2004 13:06:14 +0200, "Karina Hjorth"
<khjorth@FJERNoncable.dk> wrote:

>I løbet af september og oktober optager vi vores nye quizprogram
>Twist&Shout med Jørgen de Mylius.

På hvilken kanal bliver det sendt og hvornår?

mvh Falcon

Fra : Karina Hjorth

Dato : 13-09-04 16:49

> På hvilken kanal bliver det sendt og hvornår?

Det bliver sendt på TV2 Charlie engang i løbet af efteråret - jeg ved ikke
præcis hvornår.

Mvh
Karina