ADSL og Mobilix
Fra : Tinc

Dato : 12-05-01 09:37

Hej Gruppe

Vi går og overvejer at anskaffe en ADSL forbindelse hos Mobilix. Er der
nogen der har erfaringer med det, hvis ja hvilke?

På forhånd tak
Tine Christensen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 12-05-01 09:50

> Vi går og overvejer at anskaffe en ADSL forbindelse hos Mobilix. Er der
> nogen der har erfaringer med det, hvis ja hvilke?

For tiden er det vist en lidt tvivlsom affære. De har nogle opstarts
vanskeligheder. Se evt. tilbage i indlæggene.

Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 13-05-01 14:56

Selve ADSL forbindelsen er nogenlunde OK, men vores telefonforbindelse er
"dobbelt". Det fungerer men langtfra optimalt.

Jeg ville vente med at vælge Mobilix, indtil deres problemer er overstået.

Torben

Fra : Tinc

Dato : 13-05-01 16:41

Tak for det, vi venter og ser tiden an!

Tine

Torben Lange-Pedersen <torben.lp@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dm3tp$705$1@sunsite.dk...

Fra : Thomas Ehler

Dato : 13-05-01 22:41

Hej Palle

Jeg har bestilt d. 07/03.

Siden da har jeg "fået" følgende datoer... 14/4, 29/4, 18/5, 24/5 og nu 1/6.
(Grunden til at jeg skriver "fået" er at jeg har måttet hænge i ADSL telefon
køen hos Mob..range i samlet 4 timer og 29 minutter i de forløbne 2½ måned
for at sagen overhovedet har flyttet sig.)

I går fik jeg så en skriftlig bekræftigelse på den 1/6 fra TDC!!! - ikke
Mob..range.
Mob..range har stadig ikke givet en leverringsdato...

Jeg har nu, grundet de store problemer Mob..range åbenlyst har med folk der
ikke kan ringe i flere uger (jeg kender personligt to der har prøvet det!)
ustabile ADSL forbindelser mv., bedt Mob..range om på skrift at bekræfte den
1/6 som installationsdato samt på skrift give mig ret til at opsige
abbonnementet fra dag ét, såfremt jeg ikke er tilfreds. Går Mob..range ikke
ind på dette er min ordre at betragte som aflyst.

Mit råd... Vent nogle måneder. Mobilix har i alle de år jeg har brugt dem
været flinke og hjælpsomme og har rettet fejl lynhurtigt. Jeg er derfor
overbevist om at de kommer efter det ret hurtigt.
Ellers bestil hos TDC, men gør det skriftligt Rigtig mange i min
omgangskreds ahar måttet bestille to, tre eller fire gange. Når de ringe de
ind efter et par uger fordi de ikke havde hørt noget var deres ordre "blevet
væk".

MVH
Thomas Ehler