MS Windows
briani 27239
SP2 DK
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-09-04 11:32

I morgen frigives SP2 DK og jeg tænker på om man kan blive fritaget for
opdateringen?
Såvidt jeg forstår installere den sig selv, og jeg vil måske gerne vente en
måneds tid til den ligesom er godkendt af brugerne.

Jeg ved ikke rigtigt hvad der er jeg frygter - jeg har lovligt licens
nummer - men jeg synes at have læst om problemer med flere programmer.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk, www.gromit.dk/dvd/
Vind en KiSS 558 på www.recordere.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-09-04 12:08

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg ved ikke rigtigt hvad der er jeg frygter - jeg har lovligt licens
> nummer - men jeg synes at have læst om problemer med flere programmer.

Tjae du kan jo bare lade være med at opdatere ;)
Men hvis du læse nok om det, vil du også læse at 99,5 % af problemerne er de
såkaldte
F40 fejl, så dem løber du jo nok ikke ind i ;)
Har kørt UK ver siden den kom og har ingen problemmer og alle mine bekendte
kører med den danske og heller ingen problemmer.
Mvh
Kurt

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-09-04 12:16

Jeg har kørt med den danske, udvidede, i et stykke tid, og har ikke haft
nogen problemer.

/Ole

Fra : .Kody

Dato : 13-09-04 12:26

"/Ole (6000)" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanetHER.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har kørt med den danske, udvidede, i et stykke tid, og har ikke haft
> nogen problemer.

Jeg er ved at opdatere firmaets pcér, og har opdateret 3 stk. helt uden
problemer.

..Kody

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 13-09-04 16:14

Den Mon, 13 Sep 2004 13:07:50 +0200, "Kurt Lund" <klander52@hotmail.com>
skrev:

>Men hvis du læse nok om det, vil du også læse at 99,5 % af problemerne er de
>såkaldte
>F40 fejl,

Er procenten steget fra 97 til 99,5?
Hvor ved du det fra?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-09-04 12:47

Michael Lund Sørensen skrev:

> I morgen frigives SP2 DK og jeg tænker på om man kan blive
> fritaget for opdateringen?

Følgende var en mulighed:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=8BCE6BBA-EA5D-4425-89C1-C1CB1CCD463C&displaylang=en

Fungerer også til den danske.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-09-04 14:39

Thomas G. Madsen skrev :

> Følgende var en mulighed:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=8BCE6BBA-EA5D-4425-89C1-C1CB1CCD463C&displaylang=en

> Fungerer også til den danske.

Takker - jeg har nu blokeret - udsat - ínstallationen.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-09-04 14:53

Michael Lund Sørensen skrev:

> Takker

Velbekomme.

> - jeg har nu blokeret - udsat - ínstallationen.

Ok.

Jeg kan fortælle, at SP2 kører glimragende her, men det er så godt
nok ikke den danske, men den engelske SP2 og XP Pro. Faktisk så
kører den hurtigere end mine forrige XP-installationer, men det var
også tilfældet med RC-versionerne af SP2, som jeg også rodede med
sådan bare for nysgerrighedens skyld.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 16:20

> [...]
> kører den hurtigere end mine forrige XP-installationer, men det var
> også tilfældet med RC-versionerne af SP2, som jeg også rodede med

Samme her, tempoet er sat mærkbart i vejret hele vejen rundt.
Man har da lov at blive positivt overrasket engang imellem

Mvh. Finn

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-09-04 19:08

Thomas G. Madsen skrev :

> [...]
> kører den hurtigere end mine forrige XP-installationer, men det var
> også tilfældet med RC-versionerne af SP2, som jeg også rodede med

Hej Madsen og Finn

OK Jeg er en tøsedreng - og vil gerne vente lidt!
Mest fordi jeg frygter ravnerok i morgen, og så har jeg ikke styr på hvilke
af mine programmer der kan få problemer.

Men det lyder da dejligt hvis der kommer fut i fejemøget
(Still XP3000/1GB ram)

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-09-04 21:33

Michael Lund Sørensen skrev:

> OK Jeg er en tøsedreng - og vil gerne vente lidt!
> Mest fordi jeg frygter ravnerok i morgen, og så har jeg ikke
> styr på hvilke af mine programmer der kan få problemer.

Det skal så nok også nævnes, at jeg ikke har installeret SP2
oveni en eksisterende installation. Jeg er startet forfra med
en slipstreamet SP2-CD. Det gør jeg som regel, når der kommer
en service pack.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Palle

Dato : 13-09-04 14:24

> [...]
en
> måneds tid til den ligesom er godkendt af brugerne.

Den kan vel ikke sådan bare installere sig selv?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-09-04 21:09

Hvis du har sat Autoupdate til at installere automatisk, kan den.

Fra : Palle

Dato : 13-09-04 23:00

Bevares, men så har man jo også selv bedt om det.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-09-04 18:46

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse
> I morgen frigives SP2 DK og jeg tænker på om man kan blive fritaget for
> opdateringen?
[SNIP]
> --
> Med venlig hilsen
>
> Michael Lund Sørensen
> www.milux.dk, www.gromit.dk/dvd/
> Vind en KiSS 558 på www.recordere.dk
+++++++++++++++++++++++++

Hej Michael.

Hvordan kan det så være at man kan hente SP2 her
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/ fra i dag?

Det er måske ikke den helt færdige udgave?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 18:52

On Mon, 13 Sep 2004 19:46:19 +0200, "Jørgen Nielsen"
<jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/ fra i dag?
>
>Det er måske ikke den helt færdige udgave?

jo, det er den 'totale' udgave,- den udgave der ventes på er en
'tilpasset' udgave, der via Microsoft Update giver dig de opdateringer
som netop din PC har brug for.
den 'totale' udgave er specielt egnet for udviklere/systemfolk o.l.
hilsen,
Vagn

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-09-04 18:58

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:4145dcc4$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-09-04 19:05

> Hvordan kan det så være at man kan hente SP2 her
> http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/ fra i dag?
>
> Det er måske ikke den helt færdige udgave?

Det har jeg ikke styr på, det var Update fra Itsvar, der i dag skrev at den
kom i morgen.

http://itsvar.dk/news/news.jsp?id=31078&showsamedaysflashes=true